Gjest LittleMe85 Skrevet 20. november 2009 #1 Skrevet 20. november 2009 Er det noen som har sovet på noe hotell i Lillehammer på bryllupsnatta? Jeg kunne trengt noen tips om hvilket hotell som er bra og evt pris. Vi skal ha bryllupet vårt på Lillehammer og i den forbindelse trenger jeg et rom til bryllupsnatta:) Når du sover på hotell den natta, får du noen spesiell oppmerksomhet fra hotellet da? Som en bedre frokost, champagne etc?
Gjest Gjest Skrevet 22. november 2009 #2 Skrevet 22. november 2009 Dette lurer jeg på også. Vi skal gifte oss i Øyer og ha fest på Brøttum, så jeg tenkte Lillehammer er greit for nattan. Møller hotell? Radisson? Jeg har aldri bodd på hotell i Lillehammer..
Cæmis Skrevet 22. november 2009 #3 Skrevet 22. november 2009 hørt sas hotellet er flott! http://www.lillehammerhotel.no/index.php de skal ha 5 nydelige suiter der, usikker på pris, men det er jo bare å ringe !
Gjest Gjest Skrevet 4. januar 2010 #4 Skrevet 4. januar 2010 Jeg har sovet på Radisson i Lillehammer og det er utrolig flott! Kjempegod mat og hyggelige mennesker som jobber der. Har ikke sovet på noen andre hoteller der, så jeg har ikke noe å sammenligne med i den byen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå