punkyB Skrevet 21. august 2003 #1 Skrevet 21. august 2003 Den nye Kiwi reklamen synes jeg er helt talentløs!
Silfen Skrevet 21. august 2003 #2 Skrevet 21. august 2003 MENTOS: der han ekle fyren med de altfor hvite tennene går gjennom bilen og ut på andre siden.
Gjest Poirot Skrevet 21. august 2003 #3 Skrevet 21. august 2003 Bindreklamer som fremstiller mensen som en ekkel farlig sykdom. Sparreklamer. har aldri sett en sånn sparbutikk, jeg. Smør på med litt klissete greier om to aleneforeldre som møtes, og det blir enda mere spy. (Hvor ER spyikonet??)
Ruby Skrevet 21. august 2003 #4 Skrevet 21. august 2003 Alle anti-aging reklamer med modeller som knapt har fylt 30......
Montezuma Skrevet 22. august 2003 #5 Skrevet 22. august 2003 GULESIDER.NO!!!!!!! :x :x :x Sååååååååååå irriterende!
Marianne Skrevet 22. august 2003 #6 Skrevet 22. august 2003 GULESIDER.NO!!!!!!! :x :x :x Sååååååååååå irriterende! Helt enig, den er helt vanvittig.
Suzy Skrevet 22. august 2003 #7 Skrevet 22. august 2003 Alle anti-aging reklamer med modeller som knapt har fylt 30...... Å ja... særlig to; en fra garnier "anbefalt av eksperter og av meeiii" ( ) og noe sånn Q10+R tull som jeg ikke husker hvor kommer fra. Ei jente som antagelig fylte 17 i forigårs himler med øynene og peker talende mot sitt eget ansikt... De gir meg lyst til å myrde!! Også han guttungen som vil ha egg hver dag og gjør om kalenderen. Han lesper så uhyggelig... *grøss* Blir sint av Norlevo (angrepille) reklamen som fremstiller gutter som håpløse rotekopper "så vi jentene må rydde opp"... At det går an! Suz :blunke:
Livets datter Skrevet 22. august 2003 #8 Skrevet 22. august 2003 "Tenk om verden var som gule sider". Den er uten tvil den aller verste. "Jeg hørte et hyl" "Tallerkenen knuste" "Åh, nei. Ikke den fra den nordlige, fine delen av landet vårt?"
lillesol20 Skrevet 22. august 2003 #9 Skrevet 22. august 2003 Den nye fra Telenor. Makan! :o "No way" "No war" Med buksa halvveis nedover rumpa og vikinghjelm!
Suzy Skrevet 22. august 2003 #10 Skrevet 22. august 2003 Den nye fra Telenor. Makan! :o "No way" "No war" Med buksa halvveis nedover rumpa og vikinghjelm! Den er jo kjempesøt og artig!!!
*marte* Skrevet 22. august 2003 #11 Skrevet 22. august 2003 Den nye fra Telenor. Makan! :o "No way" "No war" Med buksa halvveis nedover rumpa og vikinghjelm! Denne er jo morsom! Derimot er ADSL-reklamen med han som bestiller mat og bare maser utrolig irriterende, grrr :x
Midnattsol Skrevet 22. august 2003 #12 Skrevet 22. august 2003 GULESIDER!!! Superteit!! "aaaah, tenkomverdenvarsomgulsider...!" "dott no" BLAH!!!
LilleBille Skrevet 22. august 2003 #13 Skrevet 22. august 2003 Gule sider er bare helt grusom (tragisk).. - enten det gjelder tallerkner eller bildeler eller noe annet.. Er også enig i han guttungen som vil ha egg hver dag er ille. Kommer en av disse ...evt.en hvor "jeg fortjener" det... - eller "merkbart resultat mot rynker på bare xxx - dager" skifter jeg kanal rimelig raskt... Liker Telenor reklamen jeg ...
Gjest Madam Felle Skrevet 22. august 2003 #14 Skrevet 22. august 2003 Tine sin reklame der gutten har spilt fotball, kommer stolt til bestemor som har bakt boller, gutten drikker opp melken og bestemoren drar fatet med boller vekk fra gutten, blir bare eitrene forbanna de gangene jeg ser den :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: er ikke litt morsom i det hele tatt :evil:
LilleBille Skrevet 22. august 2003 #15 Skrevet 22. august 2003 Tine sin reklame der gutten har spilt fotball' date=' kommer stolt til bestemor som har bakt boller, gutten drikker opp melken og bestemoren drar fatet med boller vekk fra gutten, blir bare eitrene forbanna de gangene jeg ser den :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: er ikke litt morsom i det hele tatt :evil:[/quote'] Ja den hadde jeg glemt ... Helt enig med deg! At noen tror at den skal få oss til å kjøpe mer ekstra lett melk er over min forstand... - eller hvis det er merkevarekjennskap de skal selge...- virker det mer negativt på meg (kommer aldri til å kjøpe ekstra lett mekl jeg)
Livets datter Skrevet 22. august 2003 #16 Skrevet 22. august 2003 JYSK-reklamene scorer også høyt på listen over tragiske reklamer.
Sandman Skrevet 22. august 2003 #17 Skrevet 22. august 2003 Til og begynne med syntes jeg den Joker-reklamen, med han som synger at "livet mitt er helt problemfritt", var bare dum, men etterhvert syns jeg den har blitt ganske kul... det ligger en bevisst humor/ironi bak, som jeg liker... *plystrer*
Suzy Skrevet 22. august 2003 #18 Skrevet 22. august 2003 Også Always-tampongene - jenta som plugger igjen hullet i damedo-veggen på fest med en tampong. Akkurat som gutter som er kikkere er humor??? :o Suz :blunke:
Gjest Poirot Skrevet 22. august 2003 #19 Skrevet 22. august 2003 Blir sint av Norlevo (angrepille) reklamen som fremstiller gutter som håpløse rotekopper "så vi jentene må rydde opp"... At det går an! Enig. Ja til angrepille (og da bør det også kunne reklameres), men nei til uansvarliggjøring av begge parter.
Gjest Zirine Skrevet 22. august 2003 #20 Skrevet 22. august 2003 Kiwi og Gule sider. Også klarer jeg aldri å glemme denne håpløse reklamen for ... var det lano?: " ...... henge opp hååååånkleeeeéeeet ........ ikke sprute på speeeeeeilet, skatt .... " jesus, den var irriterende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå