Gå til innhold

La Sposa/San Patrick: hva er sammenhengen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært inne på La Sposa sin nettside, og på San Patrick sin og kikket på brudekjoler. Sidene ser veldig like ut, det gjør også kjolene. Hva er egentlig sammenhengen mellom de? for det virker jo som det er noen, uten at jeg har fått med meg hva den er. Er det noen som vet dette?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Anonym_*
Skrevet

Hei!

Jeg har tenkt akkurat det samme. Har funnet en La Sposa-kjole som var kjempefin, så en neste helt lik San Patrick-kjole. Begge merkene er Pronovias-design. Vet ikke helt hva det innebærer, men det er mange merker som er Pronovias, f.eks. Atelier Diagonal. Skjønner ikk helt hvorfor det er sånn...

Skrevet
Hei!

Jeg har tenkt akkurat det samme. Har funnet en La Sposa-kjole som var kjempefin, så en neste helt lik San Patrick-kjole. Begge merkene er Pronovias-design. Vet ikke helt hva det innebærer, men det er mange merker som er Pronovias, f.eks. Atelier Diagonal. Skjønner ikk helt hvorfor det er sånn...

Var det kanskje du som hadde kikket litt på "Polka" fra San Patrick?

Skrevet

kanskje det er noe med prisen? At en er mer kvalitet enn den andre? Dvs stoffene er dyrere eller noe? Jeg har ikke peiling, men vet at noen brudemerker lager en kjole i to ulike stoff hvor den ene koster 14 000 feks og den i feks silke koster 24 000...:vetikke:

Skrevet
kanskje det er noe med prisen? At en er mer kvalitet enn den andre? Dvs stoffene er dyrere eller noe? Jeg har ikke peiling, men vet at noen brudemerker lager en kjole i to ulike stoff hvor den ene koster 14 000 feks og den i feks silke koster 24 000...:vetikke:

Hmm.. det kan jo være, men kjolene virker jo som de er helt identiske noen av de.. Trodde egentlig at når man kjøpte en La Sposa-kjole at en da kjøpte en La Sposa-design, om det var forståelig hva jeg mener.. Men kanskje La Sposa og San Patrick bruker samme designere?

Skrevet

Bare en forslag etter og ha tittet på deres spanske sider. Jeg oppfatter det som om at Pronovias er merket, og hhv. La Sposa og San Patrick er designere? Og at Valentino Sposa er en av dem?

For meg ser det ut som om de samarbeider med et par andre designere også, i tillegg til sin egen kolleksjon...

Men at de har mye lekkert, det er uten tvil. Jeg forelsket meg i en av deres modeller da jeg var på kjolejakt, men den jeg likte fikk jeg jo ikke prøvd... og turte ikke bestille. :)

Skrevet
Bare en forslag etter og ha tittet på deres spanske sider. Jeg oppfatter det som om at Pronovias er merket, og hhv. La Sposa og San Patrick er designere? Og at Valentino Sposa er en av dem?

For meg ser det ut som om de samarbeider med et par andre designere også, i tillegg til sin egen kolleksjon...

Men at de har mye lekkert, det er uten tvil. Jeg forelsket meg i en av deres modeller da jeg var på kjolejakt, men den jeg likte fikk jeg jo ikke prøvd... og turte ikke bestille. :)

Tror dette stemmer :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...