Gå til innhold

Bærbar PC i julepresang, men vilken

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Tenkte jeg skulle kjøpe ny bærbar pc til samboeren min i julepresang. Det er bare det at jeg vet ikke vilken type osv. jeg bør kjøpe.

Det han bruker pc'n mest til er vanlig internet bruk. Ikke noe serlig bruk av "vanlige" programmer altså. Han ser også en del sport som han ser via canal+ så det er altså viktig med bra grafikk og lyd. Ellers så er det ikke så mye mer han bruker den til.

Håper noen kan hjelpe meg litt på vei :goodbye:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest - Stine
Skrevet

Jeg hadde ikke turt å kjøpe en bærbar PC til min mann uten at han hadde vist om dette på forhånd... Kan jo selvfølgelig bare snakke for oss selv, men mannen min vil gjerne sjekke ut hva som finnes på markedet...

Når det er sagt så kjøper ikke han sånne dyre ting til meg heller uten å ha spurt meg først. Til bursdagen min fikk jeg to konvolutter der jeg måtte velge hva jeg ønsket meg. Inni konvoluttene lå det et bilde av et speilreflekskamera og en bærbar PC. Jeg kunne velge hvilken av disse to tingene jeg ville ha og dessuten hva slag modell jeg ønsket av det jeg valgte.

Synes det er hyggelig at du ønsker å gi din samboer dette. Kanskje du kan se litt på ulike nettsider som www.hardware.no? Du finner kanskje noen tips der hvis du ikke ønsker at han skal vite om dette før julaften...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...