Gjest Gjest_Milla_* Skrevet 20. november 2009 #1 Skrevet 20. november 2009 Jeg har hørt et kjærringråd for å få øyenbryn til å vokse fortere ut igjen etter overnapping, nemlig å smøre masse vaseline på, gjerne over natten. Dette skal visstnok få fart på hårene. Stemmer dette, eller er det bare tull? :-)
Gjest Heidie Skrevet 20. november 2009 #2 Skrevet 20. november 2009 Det stemmer ikke! Vaselin er 100% petrolatum (mineralolje, fy fy) og gjør ikke noe annet enn å tette porene dine. I værste fall vil jeg faktisk tilogmed se for meg ingrodde hår hvis man bruker for mye vaselin....
mari4ever Skrevet 21. november 2009 #3 Skrevet 21. november 2009 Jeg har hørt et kjærringråd for å få øyenbryn til å vokse fortere ut igjen etter overnapping, nemlig å smøre masse vaseline på, gjerne over natten. Dette skal visstnok få fart på hårene. Stemmer dette, eller er det bare tull? :-) desverre er det tull. hvis det var så enkelt kunne vi jo bare brukt vanlig fuktighetskrem vaselin har ingen effekt what so ever...
Gjest Christabelle Skrevet 24. november 2009 #4 Skrevet 24. november 2009 Bare tull! Hadde vært moro å høre forklaringen på denne påstanden ..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå