Gjest Gjest_Milla_* Skrevet 20. november 2009 #1 Skrevet 20. november 2009 Har du prøvd den? Skulle egentlig kjøpe en annen, men kjøpte feil og endte opp med denne. Har ikke åpnet den tilfelle den ikke er noe bra og jeg skal bytte den. Så jenter, burde jeg bruke denne, eller er den ikke spesielt bra?
mari4ever Skrevet 21. november 2009 #2 Skrevet 21. november 2009 Har du prøvd den? Skulle egentlig kjøpe en annen, men kjøpte feil og endte opp med denne. Har ikke åpnet den tilfelle den ikke er noe bra og jeg skal bytte den. Så jenter, burde jeg bruke denne, eller er den ikke spesielt bra? hei Det er flaks for deg du ikke har prøvd denne, fordi denne er ikke bra i det hele tatt. når jeg stod i butikk som solgte denne leverte flærne folk denne tilbake, siden den tørker jo aldri på vippene utrolig merkelig mascara! dessuten var den bare klissete og klistret vippene mine sammen, så det så ut som jeg hadde maks 3 øyenvippe hår
Gjest Gjest Skrevet 22. november 2009 #3 Skrevet 22. november 2009 Jeg har ikke prøvd den, men det spørs veldig om du får bytta den! Er den ikke forseglet (og det er de stort sett ikke!) er det få butikker som tar den inn igjen! Det er så strenge regler på det pga hygiene! Ellers er det eneste jeg vet om den dette: det er meningen at den ikke skal tørke på vippene med en gang. Poenget med den er at den skal holde seg våt en stund så du kan "jobbe" men den. Men den tørker jo selvfølgelig etterhvert! I butikken bestevenninna mi jobber har det visst ikke vært en eneste retur på denne fortalte hun, men hun hadde ikke prøvd den hun heller! Hvis du bestemmer deg for å prøve den får du skrive inn her hva du syns da
Gjest Gjest_Milla_* Skrevet 22. november 2009 #4 Skrevet 22. november 2009 Hei på dere! Den var forseglet, men bestemte meg for å prøve den, det var jo ikke akkurat den stiveste prisen jeg har vært borti heller. Har lest litt på andre forum og det viser seg at en del er misfornøyd med denne, men jeg var IKKE det! Liker den veldig godt, den skaper volum og sprer vippene godt. Eneste minus er at den drysser litt etter en del timer men det kan jeg leve med. Så det kommer vel litt an på hvordan øyenvipper man har fra før av Tusen takk for respons jenter!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå