Gjest Gjest Skrevet 20. november 2009 #1 Del Skrevet 20. november 2009 Jeg er betatt av to stykker...kjenner ingen a dem no særlig, men vet jeg kommer til å møte begge to (full) i nærmeste fremtid..Han ene og jeg har neeestn rota på fest, men der presterte jeg å buse ut med at jeg nettop var kommet ut a ett forhold og han mente jeg burde være singel...shit..han andre vet ikkeno..og vi har bare snakka påfest littegrane..spørsmålet er likevel: Han ene er trygg..vi deler interesser..jeg føler meg trygg på han..og jeg får "sjalusi"følelser når han snakker med andre jenter...jeg liker han godt, men han er ikke heelt min type gutt... Han ene er litt mer "badass"..røyker,heavy fester. men likevel er han lett å snakke med og jeg blir kilen inni meg når jeg ser han. han er veeldig min type gutt og jobber (jeg er student) i en good jobb... Hvem burde jeg satse på å bli kjent med, eller burde jeg satse på begge? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Syrin_Ulven Skrevet 20. november 2009 #2 Del Skrevet 20. november 2009 Ville prøvd å bli kjent med begge uten å rote med de, for å se hvem som evt hadde vært best match. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vettel Skrevet 20. november 2009 #3 Del Skrevet 20. november 2009 Den du blir forelsket i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 20. november 2009 #4 Del Skrevet 20. november 2009 Erfaringsmessig kan slike "trygge" typer ha en dybde man ikke ante fantes. Faktisk viser de seg å være de mest spennende å tilbringe tid sammen med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Satyr Skrevet 20. november 2009 #5 Del Skrevet 20. november 2009 Hvem burde jeg satse på å bli kjent med, eller burde jeg satse på begge? For langvarig forhold: opplagt den trygge. For intenst kortvarig forhold, heavy festtype :-). Satyr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå