Gjest farge Skrevet 20. november 2009 #1 Skrevet 20. november 2009 Ja, som overskriften sier.... Kan dere gi meg tips til fine sanger?? Gamle, nye... alle sjangre!! Driver å lager meg en playlist med fine sanger, men kommer ikke på så mange med en gang!!
Gjest Gjest Skrevet 20. november 2009 #2 Skrevet 20. november 2009 Placebo : Sleeping with ghosts The Cure: Pictures of you, Plainsong, Disintegration++ Grant Lee- Phillips: Mona Lisa, wish i knew, Waking memory, always friends Nick Cave: Into my arms, The ship song, Lucy +++ The Smiths: There is a light that never goes out, This charming man, ++ John Frusciante: Song to siren (tim buckley) Depeche Mode: Home, the bottom line, ++ Hehe, det er jo mange fine sanger da, umulig å begynne å remse opp alle.. Men hvis du sjekker ut noen av disse , så vil du sikkert finne mye av samme artister, er jo så vannvittig bra mye av det..
Gjest TS Skrevet 24. november 2009 #4 Skrevet 24. november 2009 Takk!! Her var det mye bra!! Selvfølgelig fins det mange fine sanger, men jeg vil ha noen som er spesielt fiiine, vakre, nydelige! Vil ha en playlist med bare fine kosesanger!
MiniMuffin Skrevet 24. november 2009 #6 Skrevet 24. november 2009 Ordinary people - John Legend Watermark - Enya Caribbean blue - Enya Take my breath away - Berlin China in your hand - T`pau Human nature - Michael Jackson Kingston Town - UB40 Porcelain - Moby De jeg kom på i farta som jeg liker hvertfall
Gjest Gjest Skrevet 25. november 2009 #7 Skrevet 25. november 2009 Air - venus vurderer meeeget sterkt å ha den som "vals" i bryllupet... det er jo "vår" sang, men du kan og få
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå