Gå til innhold

han tar ikke på meg

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg treffer en gutt for tiden som er veldig sjenert på enkelte områder.

Han vil ha sex, helst hele tiden, men tar ikke på meg. Han er veldig forsiktig, og usikker på seg selv. Tror han er veldig uerfaren selv om han er 28 år. Dere gutter: hvorfor tar han ikke på meg? Der nede mener jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Dere gutter: hvorfor tar han ikke på meg? Der nede mener jeg.

Dette burde du vel heller spørre ham om? :klø:

Gjest womenwomen
Skrevet
Jeg treffer en gutt for tiden som er veldig sjenert på enkelte områder.

Han vil ha sex, helst hele tiden, men tar ikke på meg. Han er veldig forsiktig, og usikker på seg selv. Tror han er veldig uerfaren selv om han er 28 år. Dere gutter: hvorfor tar han ikke på meg? Der nede mener jeg.

Han tar ikke på deg forde han er for beskjeden , uerfaren , usikker på hvordan han skal gjøre det riktig , REDD FOR Å GJØRE FEIL O.L - det har mine tidligere elskere fortalt meg og forklart meg - når jeg spurte dem rett ut hvorfor de ikke tar på meg ? osv . Ærlig talt - du må si at du ønsker å bli stimulert der og vise han trinn for trinn hvordan du vil at han skal gjøre det - og gi tydelig uttrykk for når han gjør det godt for deg ( som belønning ) he he .Har gjordt det selv med FLERE beskjedne , usikre karer ...godt voksne menn kan og virke usikre til min store overraskelse ...såpass burde de kunne når de er 30 - 40 år ... herlighet ...skjønner mange av dem har kunn hatt PRIPPNE vanskelige kvinner før meg som har vært for flaue til å instruere dem litt - og derfor ALDRI LÆRT NOE SOM HELST AV SINE TIDLIGERE DAMEBEKJENTSKAPER og sexpartnere før meg . Har bare positive erfaringer med å vise dem hvordan jeg liker det og ta initiativ selv til å lære fra meg ...og de liker selv å kjenne på og lære hvordan vi damer fungerer der nede ...he he Ærlig talt - han vil nok ta på deg , men er redd du kanskje ikke vil det selv . Kanskje han tidligere har vært sammen med jenter som har vært " utrolig sjenerte og prippne " og ikke vil bli berørt der og har nektet han , dermed tør han ikke prøve på deg ? Mulig han da venter å ser om du viser intresse og ber om det selv .

Bruk 5 min på å lære han dette - å du får MASSE lønn for strevet ...he he Er jo utrolig frustrerende å ikke bli tatt på . Håpløse tafatte menn ...hvordan går det an å tro puppe knaing sender kvinner til himmelen ? Må le ... Huff - noen menn er håpløse og talentløse - må ha alt inn med T - skje ....tydeligvis ! Men når de har fått det inn med t - skje -så er de brukbare til sex ....he he

Skrevet

Takk womenwomen. Det var dette jeg ville høre, for det er det jeg også tenker er veien videre.... :)

Gjest womenwomen
Skrevet (endret)

Alltså det tråden handler om til TS . Hvorfor han ikke tar på henne osv

Er tydeligvis mange menn som har " berøringsangst " når det gjelder kvinner . Alltså de våger såvidt TA I et kvinnfolk .Hva kommer det av ? Hvorfor blir noen menn slik ?

Oppfatter de kvinners kjønnsorgan som så " hellig " at det er farlig å røre eller ? En kan jo lure hva som " feiler " de mannfolka også . Hvorfor de er redde for å ta forsiktig på ei våt og glatt høne som skriker etter å bli tatt på ...kjælt med osv

Er jo frustrerende jenter ? Ikke sant ...

Når høna er kåt og våt - og overhodet ikke blir berørt engang ... Snakk om ertting ....

Endret av Skya
Gjest Sandbekken
Skrevet (endret)
Alltså det tråden handler om til TS . Hvorfor han ikke tar på henne osv

Er tydeligvis mange menn som har " berøringsangst " når det gjelder kvinner . Alltså de våger såvidt TA I et kvinnfolk .Hva kommer det av ? Hvorfor blir noen menn slik ?

Oppfatter de kvinners kjønnsorgan som så " hellig " at det er farlig å røre eller ? En kan jo lure hva som " feiler " de mannfolka også . Hvorfor de er redde for å ta forsiktig på ei våt og glatt høne som skriker etter å bli tatt på ...kjælt med osv

Er jo frustrerende jenter ? Ikke sant ...

Når høna er kåt og våt - og overhodet ikke blir berørt engang ... Snakk om ertting ....

Han er nok bare sjenert, tror du ikke? Eneste ts kan gjøre er jo å snakke med ham, slik kommer av seg selv når man blir trygge på hverandre :)

Endret av Skya

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...