Gå til innhold

Jeg er en idiot

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Faen, jeg blir så frustrert. Gang på gang skjer det, flotte jenter som jeg hilser på. Jeg får nummeret og jeg blir glad for det, men av en eller annen grunn så finner jeg på unnskyldninger gang på gang for ikke å ringe og ender opp med å ikke gjøre det.

Dere har all grunn til å være forbanna jenter, jeg skulle hatt juling. Sånt tull, rett å slett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_Viren_*

Jeg hadde en ex som virkelig ikke likte å snakke i telefonen, han turde heller ikke ringe (før vi ble sammen). Synd, for det gjorde at det tok et år fra vi møttes til vi ble sammen :P Men hva med en tekstmelding da, er det mindre skummelt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S

Jeg synes sms er helt ok. Mer ok enn om telefonen plutselig ringte og det var en mann jeg hadde gitt telefonnummeret til.

Haha. Så stotrete og stammete jeg blir når noen ringer meg for første gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faen, jeg blir så frustrert. Gang på gang skjer det, flotte jenter som jeg hilser på. Jeg får nummeret og jeg blir glad for det, men av en eller annen grunn så finner jeg på unnskyldninger gang på gang for ikke å ringe og ender opp med å ikke gjøre det.

Dere har all grunn til å være forbanna jenter, jeg skulle hatt juling. Sånt tull, rett å slett

Hvorfor tar du ikke kontakt? Er du ikke interessert, eller er du redd for at de ikke skal like deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor tar du ikke kontakt? Er du ikke interessert, eller er du redd for at de ikke skal like deg?

Jeg aner seriøst ikke hvorfor, blir nesten mer en (u)vanesak enn noe annet. Blir litt sånn, ringe nå, nei tar senere, ringe nå, nei nå har jeg venta alt for lenge så nå ringer jeg ikke i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg aner seriøst ikke hvorfor, blir nesten mer en (u)vanesak enn noe annet. Blir litt sånn, ringe nå, nei tar senere, ringe nå, nei nå har jeg venta alt for lenge så nå ringer jeg ikke i det hele tatt.

Kjedelig med folk som ikke har kontakt med sitt eget følelsesliv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...