Gå til innhold

Maibruder

Supramundane

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Får bare beklage hvis det allerede finnes en sånn tråd og jeg har oversett den! Tenkte i alle fall det var koselig å ha en fellestråd for oss Mai-bruder!

Liste:

1.mai - Supramundane

8.mai - LittleMe85

22.mai - Pippelipp

22.mai - gotcha

Når i mai skal dere gifte dere?

Endret av Supramundane
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så gøy! Har dere kommet langt i planleggingen?

Gjest Pippelipp
Skrevet

Langt og langt, jeg vet ikke. Det er en del som gjenstår, men for bryllupet i mai er vi i relativt god rute. Vi skal ha kirkebryllup i juli også og der står det igjen litt mer før alt er i havn... :)

Skrevet (endret)

Oi - jeg syns det er nok arbeid å planlegge ett jeg! :ler:

Endret av Supramundane
Skrevet

La deg til nå :duskedame:

Skrevet

:duskedame:

Hvor langt har dere andre kommet i planleggingen? Vi begynner faktisk å ha det meste på plass, men så skal vi ha et utrolig "enkelt" bryllup også. :ler:

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg har bestilt invitasjoner hos Optimalprint.com - etter eget design! De er underveis i posten nå, håper bare de er fine! :jepp:

Skrevet

Når sender dere ut invitasjonene? Vi har såvidt begynt å tenke på våre... Må først finne utav klokkeslett for vielse, fotografering og middag.

Skrevet

Siden alle våre gjester kommer langveisfra har vi tenkt å levere ut en del invitasjoner i julen til de vi møter. Resten sender vi på nyåret, og har svardato 15.feb. De trenger gjerne litt tid å planlegge på, og så er det greit med tidlig svar for oss også. :)

Skrevet

Og forresten fant jeg brudekjolen min i dag! Hurra!! Jeg har stresset sånn med å finne en fordi jeg trenger litt størrelse på den, men fant den perfekte! :duskedame:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...