KinderMaxi Skrevet 20. november 2009 #1 Skrevet 20. november 2009 Jeg trenger hjelp til å finne igjen en sang jeg ikke lenger husker navnet på. Jeg husker kun noen deler av låten, og den fulgte med Sony Ericsson W800i telefonen. Det jeg husker fra låta var: I'm sorry, to sorry, i'm sorry to do this (eller noe lignende) He made up all the rules, i'm sorry its like this do you see what i see I bakgrunn var det også noen som hele tiden sang bambare bambara bambara bambara Er det noen som drar kjensel på låta?
kaprifolen Skrevet 20. november 2009 #2 Skrevet 20. november 2009 Artisten er Jem. Tittelen er visst They. Dette fant jeg ut etter et googl-søk som tok 7,5 sekunder! Who made up all the rules We follow them like fools Believe them to be true Don't care to think them through And I'm sorry so sorry I'm sorry it's like this I'm sorry so sorry I'm sorry we do this
KinderMaxi Skrevet 20. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 20. november 2009 Det var den, vet du. Jeg prøvde ørten forskjellige googlesøk, men fant ikke noe som lignet Tusen takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå