Gjest Gjest_mina_* Skrevet 20. november 2009 #1 Skrevet 20. november 2009 jeg fikk når jeg var liten en barenbok hvor jeg var stjerna i boken som mamma og pappa hadde fått laget av et bokfirma.. Nå har jeg lyst til å videreformidle denne ideen og lage en bok til mine barn.. Noen som vet hvor man får laget en sånn?
Supramundane Skrevet 20. november 2009 #2 Skrevet 20. november 2009 Jeg vet dessverre ikke, men vil gjerne få med meg svaret!
MarianneE Skrevet 20. november 2009 #3 Skrevet 20. november 2009 jeg har en slik som jeg fikk til 20årsdagen min. Bakerst i boken står det en adresse og telefon nr Dine barnebøker melfallvn 7 6386 MÅNDALEN 71 22 35 23 Vet ikke om denne adressa er aktuell enda, det er 11 år siden jeg fikk boka.
Lapetos Skrevet 20. november 2009 #4 Skrevet 20. november 2009 jeg fikk når jeg var liten en barenbok hvor jeg var stjerna i boken som mamma og pappa hadde fått laget av et bokfirma.. Nå har jeg lyst til å videreformidle denne ideen og lage en bok til mine barn.. Noen som vet hvor man får laget en sånn? Kommer an på om du har tenkt å skrive og illustrere den selv, eller om du bare gir navn og diverse info om dine barn til forlaget, også fyller de ut "blanke" linjer i historien med dette. Har du tenkt å skrive den selv, og bare ha den til dine unger, er det fullt av trykkerier som kan trykke en utgave av boken til en 3-400 kroner, kan jeg tenke meg Sjekk også ut www.blurb.com, hvor du kan laste ned en programvare gratis, hvor du kan ordne med layout på en bok, etc. Så sender du den inn, og de trykker den. Er ikke noe særlig dyrt, men leveringstid på tre-fire uker er å forvente. Dette er selvsagt bare hvis du har tenkt å skrive den selv. Hvis ikke kan du jo prøve å google? Høres jo ut som en fantastisk fin gave fra mamma og pappa dette
Nyxe Skrevet 20. november 2009 #5 Skrevet 20. november 2009 Fikk en slik bok til bursdagen min når jeg var ganske liten. Jeg syntes den var helt fantastisk kul, at noen hadde skrevet en bok om meg !! Jeg vet desverre ikke hvor de er å få tak i idag, ville bare si at der er en genial gave ide !
Gjest Gjest Skrevet 20. november 2009 #6 Skrevet 20. november 2009 Mange tilbyr album hvor du laster opp digitalbilder, skriver inn tekst, bestemmer layout, og får det trykket i innbundet bok. Populær gave fra barnefamilier til øvrig familie her
Gjest Gjest Skrevet 21. november 2009 #7 Skrevet 21. november 2009 http://www.barnaspersonligeverden.no/perso...B8ker-c169.html http://www.allfoto.no/personlig-sagobok.jsp
Lassie Skrevet 23. november 2009 #8 Skrevet 23. november 2009 Guttungen min fikk en bok i 1årsgave fra www.barnaspersonligeverden.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå