Gjest aztec731 Skrevet 20. november 2009 #1 Skrevet 20. november 2009 Mitt ønske er å bli dominert av en dame iført høye hæler og ellers normalt pent antrekk (ikke naken). Jeg ligger f.eks på gulvet og hun tråkker/står på meg med sko. Noen som har testet ut dette? Erfaringer?
Gjest Illiya Skrevet 21. november 2009 #2 Skrevet 21. november 2009 Huff ja, det skulle jeg prøve en gang. Slå fra deg den fetishen først som sist. Jeg tråkket hull i magen på fyren, og han måtte på sykehus i hui og hast, så det er bedre å finne noe annet å tenne på.
Gjest Gjest Skrevet 21. november 2009 #3 Skrevet 21. november 2009 Huff ja, det skulle jeg prøve en gang. Slå fra deg den fetishen først som sist. Jeg tråkket hull i magen på fyren, og han måtte på sykehus i hui og hast, så det er bedre å finne noe annet å tenne på. Det finnes andre høye sko enn stilletter Jeg har aldri prøvd og er trolig for tung (ca 100 kg) til at jeg hadde våget, men trampling skal visstnok være mulig å gjennmføre trygt. Men det er noe innenfor BDSM som krever mer teknikk og fokus på sikkerhet enn noen klaps på rumpa.pasta
Gjest Gjest Skrevet 21. november 2009 #4 Skrevet 21. november 2009 Huff ja, det skulle jeg prøve en gang. Slå fra deg den fetishen først som sist. Jeg tråkket hull i magen på fyren, og han måtte på sykehus i hui og hast, så det er bedre å finne noe annet å tenne på. Takk for advarselen. Bare av nysgjerrighet, hull i huden eller skikkelig treff på noe på innsiden? Uansett, lite hjelp i advarsler når man ønsker å prøve ...
Gjest Gjest Skrevet 21. november 2009 #5 Skrevet 21. november 2009 Viktig at mannen "stivner" litt til, i kroppen altså. Da er det enklere for dama å stå uten å legge for my press på hælen. Og slipper da evt hull i magen
Gjest hrdf Skrevet 21. november 2009 #6 Skrevet 21. november 2009 Huff ja, det skulle jeg prøve en gang. Slå fra deg den fetishen først som sist. Jeg tråkket hull i magen på fyren, og han måtte på sykehus i hui og hast, så det er bedre å finne noe annet å tenne på. oi:O hørtes vondt ut, var det veldig tynne , høy hel på de eller?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå