Gå til innhold

Er det vanlig at folk onanerer/runker

Fremhevede innlegg

Skrevet

Var noen i vennegjengen som påsto at det var veldig vanlig..selv tar jeg en del sol,men har aldri gjort det.(er jente)

Men har jo tenkt over at andre kan ha gjort det før meg,og med det i tankene så vasker jeg altid sengen veldig godt først :fnise:

Hva med dere her inne??noen som har gjort det/gjør det??

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest - Stine
Skrevet

Jeg tok en del solarium for et par år siden før jeg giftet meg, og jeg gjorde aldri - og tenkte aldri på at jeg - eller noen andre for den saks skyld - skulle onanere i solariumet!!!

Skrevet

Det har seriøst sett -ALDRI FALLT MEG INN- å en gang tenke tanken på at jeg eller noen andre skal gjøre det.......

Skrevet

Er ikke akkurat i ett solarium hvor jeg føler at jeg får de sterkeste følelsene for å onanere, så jeg må føye meg inn i rekken av de som sier nei...

Vasker uansetta alltid sengen skikkelig godt før og etter!

Skrevet

Har heller aldri gjort det, og jeg onanerer en god del i hverdagen!

Jeg synes ikke settingen er spesielt sexy. Det må være for folk som sjelden sover/er nakne og blir kåte bare av det.

Skrevet

Tar veldig sjelden sol, men nei, det kunne ikke falt meg inn å onanere.

Skrevet

har andri gjort det nei!!

Men har hørt at det er en del homofile ungdommer som går på solarium rom for å ha seg.... de som ikke kan ta med seg partneren hjem pga de ikke har fortalt til foreldrene at de er homofile.

Så jeg står å gnikker solariummet med masse såpe før jeg legger med ned:p

Skrevet

Vasker alltid solariet godt før og etter soling.

Skrevet

Nei. Ærligtalt så har tanken aldri falt meg inn. Jeg tar aldri solarium og de få gangene jeg gjør det liker jeg å slappe av :jepp:

Gjest Oslo-grisen
Skrevet

Jeg ronker alltid når jeg tar sol (ca 2 ganger i uka.........)

Er så fint å se på all spermen mot lyset når jeg har sprutet utover solsenga synes jeg. Pleier å gni det litt rundt på kanpper, dørhåndtak o.l også.......

Så til dere i Oslo som vasker godt: Fortsett med det. hehe

Skrevet

Det hender jeg gjør det, ja. Det er jo så god og varm stemning. :)

Men jeg vasker alltid godt etter meg.

Skrevet
Jeg ronker alltid når jeg tar sol (ca 2 ganger i uka.........)

Er så fint å se på all spermen mot lyset når jeg har sprutet utover solsenga synes jeg. Pleier å gni det litt rundt på kanpper, dørhåndtak o.l også.......

Så til dere i Oslo som vasker godt: Fortsett med det. hehe

:slår:

Skrevet

Av en eller annen grunn får alltid junior blod på tann når han er i solarium. Jeg er litt paranoid, så jeg passer alltid på å strekke fing inni solariumet både før og etter jeg har sluppet løs litt "steam" - altså før & etter en kjapp håndjager.

Det er også lettere å slappe av etter junior er død.

Forøvrig så er jeg veldig nøye med å vaske både før og etter solarium.

Av en eller annen grunn velger jeg alltid solarium det kommer pene kvinnfolk gående ut av. Litt mer "fred" i skallen når jeg tenker på at de har gnikket musen istedenfor andre mennesker jeg ikke finner attraktive. Er jeg i rette humøret kan jeg ta en håndjager mens jeg har en heftig fantasi med "vedkommede" også.

Kos dere med solarium folkens :)

Skrevet

Har hent jeg har onanert i solarium flere ganger, men spruter likksom ikke over alt. Lar det bare komme på magen og tørker det opp igjen. Å rengjøre solsengen før og etter er jo en selvfølge selv om man onanerer eller ikke!

Skrevet

Nei, det har aldri hendt, og jeg vet ikke om noen som gjør det heller. Men i min ungdom hendte det at jeg og min daværende kjæreste tok sol i samme seng. ;) Så vidt jeg kan huske skjedde det aldri noe i solsenga, da.

Skrevet
Nei, det har aldri hendt, og jeg vet ikke om noen som gjør det heller. Men i min ungdom hendte det at jeg og min daværende kjæreste tok sol i samme seng. ;) Så vidt jeg kan huske skjedde det aldri noe i solsenga, da.

Oiii..var ikke det sinnsykt trangt??*ser for meg at det må være veldig rotete å få til*

Skrevet

på brun å blid er de strenge på det med to i samme rom. Jeg skulle ta sol og typen skulle vente... jeg sa at han kunne bli med inn å sitte på krakken som er ved siden av sola, slik at vi kunne snakke imens jeg tok sol... Vaske damen på brun og blid kom inn på solrommet før jeg fikk lukket igjen døren, å sa at kjæresten min måtte forlate sol rommet. dette fordi de flere ganger hadde opplved å måtte vaske sæd fra solsenger

Skrevet
Oiii..var ikke det sinnsykt trangt??*ser for meg at det må være veldig rotete å få til*

Nei, såvidt jeg husker gikk det fint det. Vi er ikke så høye noen av oss da. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...