Gjest liss Skrevet 20. november 2009 #1 Del Skrevet 20. november 2009 Hei hei, Har holdt på med en fyr i ca. en måned nå. Men har nå kjent han i snart 4 år. Problemet er at jeg ikke aner hva jeg skal kjøpe til han. Selvom vi har kjent hverandre en stund så vet jeg jo ikke så altfor mye om hva han liker. Vet han er glad i jakt, skogen, festing og ellers bare være med venner. Og musikk... Hadde han bare vært en venn hadde jeg visst sånn ca. hva jeg skulle ha gitt(godteri, film, kinobilletter, blader ol. Det vanlige man ellers gir til venner..). Men jeg føler det ikke er nok da vi ikke er "vanlige" venner lenger. Men vi er ikke kjærester enda heller.¨Men jeg vil vise at jeg kan være en god kjæreste, i tillegg til at jeg er veldig glad i han og synes han fortjener noe fint. Helst vil jeg gjøre litt ekstra ut av det også, slik at det viser at jeg har tenkt på han og brukt tid på gaven. Så, kjære KG-jenter(og gutter). Har dere noen gode tips til meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miam Skrevet 20. november 2009 #2 Del Skrevet 20. november 2009 Hva med et halvt års abonnement på et eller annet friluftslivblad da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. november 2009 #3 Del Skrevet 20. november 2009 Lars Monsen-bok? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
venus_ Skrevet 20. november 2009 #4 Del Skrevet 20. november 2009 Hva med billetter til stand up som dere kan gå på sammen? Eller en god kikkert siden han er glad i jakt og skogen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
breathless* Skrevet 22. november 2009 #5 Del Skrevet 22. november 2009 Gi en boks med pepperkakehjerter og gavekort på to kinobilletter og håp han tar med deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TS Skrevet 30. november 2009 #6 Del Skrevet 30. november 2009 Takk for svar. Kikkert, lars monsen bok og blader tror jeg ikke er noe. utstyr som kikkert har han skaffet nok av selv, og han er ikke særlig glad i å lese. Pepperkaker kunne vært en god ide, men han liker det dessverre ikke. Gavekort på kino føler jeg liksom blir litt upersonlig. Jeg fikk en veldig dyr og gjennomtenkt bursdagsgave av han i år. Føler jeg må gi noe lignende tilbake, bare at jeg ikke har spesielt god råd akkurat nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. november 2009 #7 Del Skrevet 30. november 2009 Sitter i samme situasjon jeg, lurer så hodet sprekker.. Men jeg tar hans interesser, og hobbier, og moser det sammen til et resultat. Nå trenger jeg egentlig bare å finne en bil som kan fly.. Ikke langt unna, men ja, jeg må prøve hardt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
superior Skrevet 30. november 2009 #8 Del Skrevet 30. november 2009 Hva med et pent armbånd o.l.? Så kan du putte en liten lapp nedi esken med et lite dikt, en invitasjon til noe.... eller noe sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Satsuma Skrevet 1. desember 2009 #9 Del Skrevet 1. desember 2009 Driver å stresser og tenker på det samme. Siden man ikke er sammen og ikke har kjent hverandre så lenge (ivertfall i mitt tilfelle) blir det for dumt å gi noe praktisk. Interessene sine har han (ivertfall i mitt tilfelle igjen) veldig god kontroll på. Skulle veldig gjerne ha laget noe personlig, men så er det jo ikke alle av oss som har disse kreative evnene hengende over oss heller. Hahaha..så dette blir ikke lett gitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 1. desember 2009 #10 Del Skrevet 1. desember 2009 Maglite elller annen type lykt med inngravert navn og telefonnummer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå