Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg får beskjed om at dersom jeg skal komme inn på farmville må jeg oppdatere Adobe Flashplayer, noe jeg har gjort, flere ganger både via Google Chrome og Internett explorer. Likevel får jeg samme beskjeden. Jeg har også restartet pcen - lukket alle vindu - og deretter forsøkt igjen uten hell. Blir så forb....!

Er det Farmville som sliter (igjen) ?

Eller handler dette om internett-instillingene?

Jeg kan så lite om sånt, og lunta blir så kort!

Dessuten vil jeg høste grønsakene mine før de råtner! :gjeiper:

Endret av Anaconda
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet at akkurat nå så driver de med en del oppgraderinger og diverse, som gjør at alle disse spillene til Zynga er noe ustabilt for tiden.

Kan ha en sammenheng med at norske Zynga nettopp solgte hele shiten til ett eller annet amerikansk selskap tror jeg.

Skrevet

Oh...ja, jeg får vel bare vente i spenning da. Thanks anyway! :)

Skrevet

Nå tror jeg ikke det er farmville som er problemet likevel, men nedlastningen av Adobe flash player. Jeg oppdaget det nå da jeg skulle se et filmklipp på vg-nett (da kommer igjen beskjeden om at jeg må laste ned nyere versjon av samme flash-playeren) !!

??

Gjest Gjest_Liv_*
Skrevet

Hadde det samme problemet for noen uker siden.

Det er ikke Adobe flash det er noe problem med men Farmville etc på FB som ikke "forstår" at du har oppgradert. Og de har andre problemer akkurat nå også. Vent til i morgen og se om problemet har løst seg. Nytter ikke å laste opp Adobe om og om igjen hvertfall.

Skrevet

Hmm, jeg har ikke noe problem med å komme inn på t.ex. farmville i dag iallefall.

Prøvd å avinstallere hele shiten og innstallere det på nytt, eller bare oppgraderer du?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...