Gjest Dina i.i Skrevet 20. november 2009 #1 Skrevet 20. november 2009 Hei. Tenkte jeg skulle bestille meg shampo og balsam på nett. Jeg har mørkt farget hår, som er litt slitt etter mye behandling. Kan noen anbefale meg en shampo og balsam som er bra? Tenkte jeg skulle bestille på feelunique eller strawberrynet, de sender fraktfritt begge to, gjør de ikke? Gode råd tas imot med stor takk!
Gjest Gjest Skrevet 20. november 2009 #2 Skrevet 20. november 2009 Hallo! Jo, de sender fraktfritt begge to Jeg anbefaler deg det samme som jeg bruker til mitt mørke og ved behandling slitte hår, Redken All soft shampoo og balsam, og til slutt redken extreme antisnap leave in treatment. Hvis du vil kan du i tillegg til dette bruke en hårkur før balsameringen, feks en god proteinkur fra redken extreme serien Det var mine tips!
Gjest Gjest_Solveig_* Skrevet 21. november 2009 #3 Skrevet 21. november 2009 Hei. Tenkte jeg skulle bestille meg shampo og balsam på nett. Jeg har mørkt farget hår, som er litt slitt etter mye behandling. Kan noen anbefale meg en shampo og balsam som er bra? Tenkte jeg skulle bestille på feelunique eller strawberrynet, de sender fraktfritt begge to, gjør de ikke? Gode råd tas imot med stor takk! Hva med denne? Bruker den for tørt og slitt hår, både shampoo, conditioner og kur. Veldig fornøyd!
Gjest Dina i.i Skrevet 22. november 2009 #4 Skrevet 22. november 2009 Tusen takk for tips. Nå har jeg bestilt Redken All Soft på Feelunique.
Gjest Heidie Skrevet 22. november 2009 #5 Skrevet 22. november 2009 Tusen takk for tips. Nå har jeg bestilt Redken All Soft på Feelunique. Bra valg, jeg bruker denne daglig (eller, bytter egentlig på 4-5 av redkens serier )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå