Gjest m Skrevet 20. november 2009 #1 Skrevet 20. november 2009 hei. jeg lurer på hvordan dere skyller ut hårfarge når dere gjør det selv hjemme?står dere bare vanlig i dusjen eller lener dere dere over vasken/ badekaret?selv har jeg bare mulighet til å skylle i dusjen men er redd det ikke er bra å la fargen renne nedover huden slik den vil gjøre i dusjen. noen som vet noe om dette?
*Numi* Skrevet 20. november 2009 #2 Skrevet 20. november 2009 Hvis du er redd for det, og har stor nok plass i dusjen, kan du jo bøye deg fremover og holde dusjhodet i hendene slik at du bare skyller hodet/håret uten at det renner nedover kroppen? Eller eventuelt hvis du har lite dusjkabinett, gjøre det samme, bare at du står utenfor med hodet bøyd inn i dusjen. Om det er farlig å la fargen renne nedover kroppen vet jeg ikke. Jeg ville prøvd å unngå det, tror jeg.
Britt Banditt Skrevet 20. november 2009 #3 Skrevet 20. november 2009 Har alltid bare stått vanlig i dusjen. Har hvertfall aldri fått noen reaksjon (eller merker) på å la fargen renne nedover (det blir jo skylt bort med én gang).
Gjest Syrin_Ulven Skrevet 20. november 2009 #4 Skrevet 20. november 2009 Når eg bodde hos mine foreldre lente eg meg over badekaret. Men her har eg ikkje mulighet til det, så eg må ta det i dusjen. Enten ved å bøye meg framover eller bare gjøre det vanlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå