Gjest turi-lita Skrevet 20. november 2009 #1 Skrevet 20. november 2009 Eksen dumpet meg for ca 1 mnd siden... Det kom som et skjokk, og jeg sliter enda med det. Jeg fant ut at det beste er å kutte ell kontakt, siden det ble for vondt for meg å se han... Han reagerte veldig merkelig, ble irritert, og forbanna rett og slett! Han sender meg utrolig frekke meldinger, hadde aldri i mitt liv trodd han var slik... Blitt en totalt annen person:( Det virker som han VIL ødelegge for meg, for at jeg ikke skal kunne gå videre... Sier utrolig slemme ting for å "put me down", også dagen før et utrolig viktig jobbintervju.. er helt i ubalanse... Hvorfor gjør han sånn? Det var HAN som rått kuttet meg ut av livet sitt? Har bare vært lei meg, aldri sagt noe slemt til han.Hvordan skal jeg greie å komme over han når han hele tiden skal ødelegge for meg?... Er så frustrert..
Gjest Gjest Skrevet 20. november 2009 #2 Skrevet 20. november 2009 Tydelig at han aldri var noe å samle på... Styggen prøver bare å få deg også til å føle deg ille bare fordi han føler seg ekkel og liten, drit i ham jenta.
Gjest Upsidæjsi Skrevet 20. november 2009 #3 Skrevet 20. november 2009 Kanskje han hadde trodd at du skulle trygle ham om å komme tilbake til deg og nå har stoltheten hans fått seg en knekk. Lykke til med jobbintervju! Du kommer deg videre uten ham
Gjest vriompeisa Skrevet 20. november 2009 #4 Skrevet 20. november 2009 Hver gang du får en stygg melding fra han skal du takke ham for at han slo opp med deg. Du ER bare så glad for at du slapp å bruke mer av din tid på denne karen. Du ante jo ikke at han var slik sa du. Tenk om dette hadde vart et år til..eller et år til..eller...ohoi! Du kan bare være SÅ glad! Hver ENESTE sure sms fra denne dritten kan minne deg om hvor glad du er for at du ikke er kjæresten hans! Whohoo! DU ER SÅ GLAD! La denne tanken modnes ved å si det til deg selv hver dag...hver melding...åh..du er BARE SÅ GLAD!!! Tjolahopp!
kontorstol Skrevet 20. november 2009 #5 Skrevet 20. november 2009 (endret) Løsningen for meg var å sperre nummeret til x'n min for innkommende tekstmeldinger. Han ringte aldri men sendte forferdelige meldinger. Jeg tror alle telefoner har denne muligheten (altså trenger du ikke ringe operatøren feks). Endret 20. november 2009 av kontorstol
Gjest Turi-lita Skrevet 20. november 2009 #6 Skrevet 20. november 2009 Tusen takk for svar, gjorde godt å lese de. Og dere har rett. Han hjelper meg jo faktisk med å komme over han raskere(!), ved å opptre som en totalt drittsekk! Gidder nesten ikke å bli provosert lenger heller, han er ikke verdt det. Veit at jeg aldri i verden ville tatt han tilbake, han har jammen fått ødelagt nok. Det føles SÅ godt å kunne kjenne på at man ikke bryr seg lenger, i steden for å grave seg ned i ukesvis med kjærlighetssorg!
Gjest Turi-lita Skrevet 20. november 2009 #7 Skrevet 20. november 2009 Fikk nesten en åpenbaring her nå! :gjeiper: Selvfølgelig skal jeg ikke gidde å bruke mer energi på en sånn tulling! Skjønner nesten ikke hvorfor jeg har brukt så lang tid på å være lei meg=) Dette formunet har blitt brukt nesten konstant de siste ukene! Setter kjempestor pris på gode råd, og det hjelper å lese om andre i lignende situasjoner, selv om jeg overhodet ikke unner NOEN det! Takk for Kvinneguiden!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå