Anglofil Skrevet 20. november 2009 #1 Skrevet 20. november 2009 (endret) Det har seg slik at jeg har vunnet et gavekort på 200 kr hos blivakker.no. Ser de har mange velværeprodukter, men saken er den at jeg ikke aner hva jeg skal bruke gavekortet til. Kan godt legge inn 100 eller 200 kr som mellomlegg om det skulle koste mer enn 200 kr, bare så det er sagt. Uansett, parfyme trenger jeg ikke, det har jeg mer enn nok av og ønsker ikke flere parfymer. Jeg bruker lite sminke, men en god mascara antar jeg kan komme godt med. Om noen har noen tips, så hadde jeg blitt glad. Ellers ser jeg at de har en god del hårpleieprodukter som virker interessante, men føler i grunn at det er en jungel. Jeg er mest interessert i en god balsam og shampo. Har tykt (blond, om det har noe å si), sunt og langt hår, så noe godt til håret kan kanskje være passende. Noen som har noen merker de liker godt og som eventuelt kan passe mitt hår? Mvh Yvonne Endret 20. november 2009 av Yvonne
Gjest Heidie Skrevet 20. november 2009 #2 Skrevet 20. november 2009 Redken Blonde Glam-serien er veldig bra for oss blondiner Jeg brukte nettopp opp mine flasker, og nå bruker jeg all soft-serien, som også er veldig god, men jeg vil virkelig anbefale blonde glam! Shampoo: http://www.blivakker.no/ProductPage.aspx?p...7&mfpgid=97 Balsam: http://www.blivakker.no/ProductPage.aspx?p...7&mfpgid=97 Jeg ville personlig aldri kjøpt dette på blivakker, siden det er over dobbelt så dyrt som å kjøpe det fra feeluniqe, men siden du har gavekort så er det jo greit å få brukt det
ejoty Skrevet 20. november 2009 #3 Skrevet 20. november 2009 Uten å komme med noe konkret forslag på produkt hadde jeg sannsynligvis kjøpt meg en kroppsskrubb og/eller fuktighetskrem for kroppen fra Biotherm eller Dermalogica. Rett og slett fordi det er godt på vei til vinter og min hud fort blir tørr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå