Gå til innhold

hvor fremkalle bilder fra minnepenn i trondheim?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har funnet noen bilder jeg skal fremkalle. Kan jeg bare ta med en minnepenn til en fotobutikk og få hjelp der, eller må jeg ta dem med på en annen måte?

Hva er billigst, å framkalle på automat eller å gjøre det i en fotobutikk?

Hvilken fotobutikk er billigst?

Betaler man pris per bilde? Hva er vanligst å betale da?

På forhånd takk! Klem! :klemmer:

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du skal printe i en fotobutikk kan du ta med bildene på minnepenn, eller f.eks. lagre på en CD. Da jeg fremkalte bilder i en fotobutikk sist hadde jeg de på en minnepenn, og da måtte jeg printe de selv på automat. De måtte være lagret på en CD for at de skulle ta imot bildene og printe de ut for meg. Fordelen med automatene er at du får bildene med en gang, men ulempen er at det er veldig dyrt, og at kvaliteten ofte er dårlig. Bildene jeg printet ut ble blasse og det var striper etter printingen på dem. Da jeg spurte om det kanskje var noe galt med automaten fikk jeg beskjed om at det var den kvaliteten jeg kunne forvente. Dette var på JapanFoto, og det kan jo hende at jeg bare var uheldig, men jeg kommer ikke til å gå dit igjen. Hvis du ikke har hastverk ville jeg bestilt de via nettet på for eksempel FotoKnudsen. Der har jeg alltid fått veldig gode resultater, og de har ofte tilbud på digitale bilder. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...