Gå til innhold

Hva skal du gi til dine foreldre i år?

Anglofil

Anbefalte innlegg

Ja, hva skal dere gi til deres foreldre?

Pappa får slips med mansjettknapper, samt prismekikkert.

Mamma får vinåpnersett og halskjede.

Fellesgave til dem blir dette bildet på plakat, rammet inn.

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De får en digital fotoramme med trådløst nett og egen e-postadresse. Svigers får en Selphy fotoskriver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Kirsti_*

Jeg tror jeg skal kjøpe overmadrass til mine foreldre til jul.. De har ikke det og senga dems er sååå hard... Så tenkte kanskje det i år... Problemet er at det må sendes, for jeg skal ikke hjem til jul i år...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, gaven til mamma og pappa er problematisk i år; jeg vet virkelig ikke enda. De har jo alt og litt til, ønsker seg ingenting og de kreative forslagene har liksom vært brukt opp tidligere år.

De skal flytte i løpet av neste år da, så jeg tenkte litt på et skilt som dette: http://www.bokstavbutikken.no/display.aspx?menuid=50202

Også skal jeg følge med på denne tråden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamma: Lydbok

Pappa: vanlig bok

Mamma & pappa: fiskebestikk til 8 og peugeot salt og pepper kvern.

Også har jeg kjøpt noen antikke kokebøker til pappa, men lurer på om han skal få de til bursdagen isteden...

Svigermor: Kniv til sølvtøyet hun sparer på, og en kuvert til tesettet hun sparer på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamma: fat i middagsserviset hun samler på.

Pappa: Bergans fleecejakke.

Fellesgave: Album fra bryllupet vårt <3

Svigers: Album fra bryllupet vårt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_kari_*

Har vært på bruktbutikken og kjøpt gamle kopper og fat av samme kaffeserviseserien de fikk i bryllupsgave for 40 år siden. Mye av serviset deres er knust, og nå får de komplett samling. Så får de fin konfekt og spesialkaffe sammen med serviset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamma: Trillekoffert med 4 jul ( :fnise: jeg så det faktisk ikke før jeg hadde postet innlegget :ler: )

Kjæreste til mamma: ??? Har virkelig ikke peiling

Felles: innrammet bilde fra bryllupet

Svigermor: ?

Kjæreste til svigermor: ?

Felles: innrammet bilde fra bryllupet, muligens gavekort til begge på møbelforretning e.l. - de holder på å pusse opp.

Svigerfar: ?

Kone til svigerfar: ?

Felles: innrammet bilde fra bryllupet

Såem, det eneste vi har på plass er presang til mamma. :skratte: Tror nok vi får snike oss litt rundt og finne ut av hva de andre ønsker seg.

Endret av ^^Belle^^
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamma: Personlig almanakk

Pappa: Personlig almanakk

Felles: En kurv med diverse godt oppi, vin, kaffe, te, sjokolade :)

Svigermor og svigerfar får sambo ta seg av, så er vi så kreative at vi bare skriver hverandres navn på gavene til foreldrene våre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_pasta_*

Mamma og pappa felles: Kalender fra fotoknutsen med bilder av familien. Og jeg har strikket grytekluter

Mamma: Jeg skal strikke vanter til henne:)

Pappa: Usikker, men tror jeg skal snekre sammen en cd med sanger han liker.

De setter veldig pris på ting jeg og søsteren min har laget selv;) Og nå har vi blitt så store (20 og 22), at det vi lager faktisk er fint. Hihi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Far: Mansjettknapper i sølv med bilde av barnebarna ( kjekt at han har bare to, en på hver arm....) og strikket skjerf i alpakkaull med tangentmønster ( han er organist)

Mor: Ring til bunaden, anheng i sølv med bilde av barnebarn montert på et kjede med ferskvannsperler og vanter i alpakkaull.

Felles: Fotobok med våre gjøremål fra det siste året.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamma: To glass fra Holmegaard og noe garn hun ønsket seg

Pappa: Hjemmestrikket lue og konjakk

Samboers mamma og hennes mann: Verktøy og vin

Samboers pappa: Pynteputer og noe annet lite

Samboers pappas kjæreste: Dusjsåpe og bodylotion fra Elizabeth Arden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

la merke til at de fleste gir en gave til hver av forelder for så og gi en felles gave også...er det virkelig så vanlig :klø:

jeg pleier gi en felles gave eller en gave til hver, men nå er det begrensninger på hvor mye og hvor mange gaver man kan kjøpe med trang pengebok....ingen som har noen ideer på gaver som ikke koster all verdens?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Min mor og stefar skal få en sånn nøtteknekker som de selger på traktøren. Synes den var så smart og håper de ikke har en slik fra før av :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurderer rett og slett å gi dem nye mobiltelefoner. De begynner å dra på åra så jeg tenker det kan være greit om de har med seg mobil når de er ute - ifall noe skulle skje. Så har de mulighet til å ringe etter hjelp. De har jo telefoner fra før, men av såpass eldre dato at batterikapasiteten er elendig. Har byttet batteri innimellom men særlig den ene telefonen må lades temmelig ofte likevel.

Så jeg vurderer å handle et par enkle telefoner med litt store taster. (De bruker uansett bare SMS og vanlig oppringning.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

la merke til at de fleste gir en gave til hver av forelder for så og gi en felles gave også...er det virkelig så vanlig :klø:

jeg pleier gi en felles gave eller en gave til hver, men nå er det begrensninger på hvor mye og hvor mange gaver man kan kjøpe med trang pengebok....ingen som har noen ideer på gaver som ikke koster all verdens?

Jeg bruker egentlig ikke å gi felles gave i tillegg til noe annet, jeg bare følte for det i år :) Og den skal ikke bli så veldig dyr da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...