Gå til innhold

utdrinkningslag

Gjest Gjest_siril_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_siril_*
Skrevet

Heisann:)

Jeg skal være forlover for min kjære vennine som skal gifte seg i midten av august. I den anledning skal jeg såklart arrangere et utdrikningslag, for første gang....

Jeg lurer på når dere har begynt planleggingen. Når bør jeg egentlig begynne å ta kontakt med alle venninene hun vil ha med osv??

Takk for svar!

Skrevet
Heisann:)

Jeg skal være forlover for min kjære vennine som skal gifte seg i midten av august. I den anledning skal jeg såklart arrangere et utdrikningslag, for første gang....

Jeg lurer på når dere har begynt planleggingen. Når bør jeg egentlig begynne å ta kontakt med alle venninene hun vil ha med osv??

Takk for svar!

Jeg aner ikke hva som er vanlig, men jeg kan fortelle hva min forlover har gjort (jeg gifter meg 26. juni).

Siden jeg er student, og avslutter studiene kun kort tid før bryllupet, er de siste månedene ganske hektiske. Jeg fikk derfor beskjed om å bestemme en helg som passet MEG, siden det viktigste var at jeg kunne være med!! :) Det ble bestemt allerede i august, oss i mellom. Da begynte jeg også å gruble på hvem som var aktuelle å ha med.

Siden de som skal være med representerer forskjellige "epoker" av livet mitt (hørtes rart ut, men jeg har flyttet mye, og har på en måte mange forskjellige vennegjenger: barndomsvenner, studievenner, venner fra hundeklubben, søskenbarn, osv.), kjenner ikke alle disse hverandre.

Min forlover og jeg satte oss derfor ned og skaffet bilder av hver enkelt, samt at hun fikk adresser, mailadresser og tlf.nr. til alle sammen. Deretter skrev vi en kort presentasjon av hver enkelt, og litt om hvorfra vi kjente hverandre.

Denne presentasjonen, samt litt info om datoen for utdrikningslaget, sendte min forlover ut allerede tidlig i høst. Hun hadde (etter det hun har fortalt MEG) ikke lagt flere planer da, men poenget var at folk skulle sette av datoen!!

Nå høres det kanskje ut som om jeg har hatt full styring hele veien, men slik er det altså ikke. Med datoen vet jeg altså om, siden det er den eneste ledige i løpet av de to siste månedene før bryllupet...

All info som sendes ut videre, forblir jeg jeg totalt uvitende om! :)

Min forlover kjenner meg heldigvis godt nok til å vite at jeg IKKE er typen til utDRITNINGSlag, ei heller fallskjermhopping, strikkhopping eller andre halsbrekkende aktiviteter. Hvem vil vel oppleve at den som skal drikkes ut, besvimer??? ;)

Gjest forlover i mai
Skrevet

Jeg skal være forlover for ett bryllup i Mai.

Utdrikkningslag i April. Startet i September :)

Men mest for å sette en dato, aktiviterer er ikke spikret ennå (kommer jo litt ann på hvor mange man blir).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...