Anglofil Skrevet 19. november 2009 #1 Skrevet 19. november 2009 (endret) Til dere som har kjæreste/samboer/ektefelle, hva skal dere gi i år? Selv får min kjære en ferietur for oss to i år på dette hotellet i tre uker. Gleder meg! Mvh Yvonne Endret 19. november 2009 av Yvonne
^^Belle^^ Skrevet 20. november 2009 #5 Skrevet 20. november 2009 Det kommer helt an på hva han finner ut at han ønsker seg. Enten nytt snowboard eller twintip ski.
Gjest Gjest Skrevet 20. november 2009 #7 Skrevet 20. november 2009 Kjæresten min får et videokamera til jul. Han har siklet på det i lange tider, og jeg har endelig fått råd til å kjøpe det til han. Gleder meg til jul! Han ønsker seg også et stilig belte han har sett mye på..
øyenstikker Skrevet 20. november 2009 #8 Skrevet 20. november 2009 Min mann har i lange tider ønsket seg en skikkelig klokke. Så den har jeg allerede kjøpt for 2 mnd siden. Ligger godt gjemt til julaften
Olive Skrevet 20. november 2009 #9 Skrevet 20. november 2009 En klokke. Og en almanakk der jeg har skrevet inn alle viktige ting og limt inn bilder, tegnet og skrevet små kjærlighetserklæringer
Gjest Gjest_Lilla_* Skrevet 20. november 2009 #10 Skrevet 20. november 2009 Tja, si det.. Antakelig blir det halvlitersglass, elektrisk tannbørste, Pondusbok og Melkehjerter.
Saki09 Skrevet 20. november 2009 #11 Skrevet 20. november 2009 (endret) Vet ikke enda...men skal se om jeg finner en kul klokke til han. Innlegget er redigert iht. Kvinneguidens regler. Skya (mod) Endret 30. november 2009 av Skya
Gjest Vettel Skrevet 20. november 2009 #12 Skrevet 20. november 2009 Mannen har bursdag også nå i disse tider. Vurderer: - gammeldags barbersett (kniv, kost, såpe) Men er ganske dyr. - Toalettmappe som kan foldes ut, de fine koster mye (99euro!) og de billige er ikke såå fine.. - cashmire genser, kjedelig med nyttig! - fotobok? men da velger jeg sikkert "feil"....
Gjest milkyway Skrevet 20. november 2009 #13 Skrevet 20. november 2009 jeg har veldig lyst til å kjøpe sånn armlenke med plate på til inngravering. Han sa de var tøffe Også kan han jo bruke det hver dag også, i motsetning til fjordårets 2800,- lydkort som han ikke får til å virke!!
Gjest Gjest Skrevet 20. november 2009 #17 Skrevet 20. november 2009 Steike ta. En skjønner at en bor i et av verdens rikeste land når en hører om kjærestegaver anno julen 2009, Norge. Prisnivået er høyt! I tillegg kommer alle de andre gavene som det skal brukes penger på. Jaja. Nå har ikke jeg kjærste, så jeg aner ikke...men det ville nok ikke blitt en reise eller en kostbar gjenstand.
Anglofil Skrevet 20. november 2009 Forfatter #18 Skrevet 20. november 2009 (endret) Steike ta. En skjønner at en bor i et av verdens rikeste land når en hører om kjærestegaver anno julen 2009, Norge. Prisnivået er høyt! I tillegg kommer alle de andre gavene som det skal brukes penger på. Jaja. Nå har ikke jeg kjærste, så jeg aner ikke...men det ville nok ikke blitt en reise eller en kostbar gjenstand. Nå er ikke dette vanlig for mitt vedkommende, bare så det er sagt, jeg ville aldri normalt sett gitt en såpass dyr gave som jeg gir i år. Grunnen er enkel: jeg har fått ny jobb og kan endelig unne oss dette. Gaven til neste år blir nok betraktlig billigere (for å si det mildt - dette vil komme som et sjokk for ham at han får en slik tur i gave). Mvh Yvonne Endret 20. november 2009 av Yvonne
Periwinkle Skrevet 20. november 2009 #19 Skrevet 20. november 2009 Til dere som har kjæreste/samboer/ektefelle, hva skal dere gi i år? Selv får min kjære en ferietur for oss to i år på dette hotellet i tre uker. Gleder meg! Mvh Yvonne Hvordan gjør du det med turen? Bestiller du på forhånd eller bare gir du et gavekort hvor det står "jeg gir deg en tur hit den helga/uka/måneden du har tid" Jeg ønsker å gi min kjære en ukes ferie til Egypt, har sjekket pris, er ikke så ille, og har faktisk råd til det nå, i tillegg til at både han og jeg trenger en god kjærlighetsferie. Problemet er at han alltid har mye å gjøre, vi skulle på tur før jul, plutselig hadde han ikke tid, vi skulle bestille ferien til i sommer tidlig, men fikk det ikke til fordi han visste ikke når han hadde fri, så turen ble dyrere enn planlagt. Jeg har bare lyst til å bestille ei uke, kanskje påske eller vinterferie, men jeg aner ikke om det går bra.. Og hva skal jeg gjøre om han må jobbe, jeg har jo ikke råd til å kaste 5000kr ut av vinduet heller
Anglofil Skrevet 20. november 2009 Forfatter #20 Skrevet 20. november 2009 (endret) Hvordan gjør du det med turen? Bestiller du på forhånd eller bare gir du et gavekort hvor det står "jeg gir deg en tur hit den helga/uka/måneden du har tid" Jeg ønsker å gi min kjære en ukes ferie til Egypt, har sjekket pris, er ikke så ille, og har faktisk råd til det nå, i tillegg til at både han og jeg trenger en god kjærlighetsferie. Problemet er at han alltid har mye å gjøre, vi skulle på tur før jul, plutselig hadde han ikke tid, vi skulle bestille ferien til i sommer tidlig, men fikk det ikke til fordi han visste ikke når han hadde fri, så turen ble dyrere enn planlagt. Jeg har bare lyst til å bestille ei uke, kanskje påske eller vinterferie, men jeg aner ikke om det går bra.. Og hva skal jeg gjøre om han må jobbe, jeg har jo ikke råd til å kaste 5000kr ut av vinduet heller Jeg har bestilt turen for oss to, og grunnen til at jeg kan gjøre det er fordi jeg vet at det ikke er noen eksamener da vi skal reise (har sjekket ut dette), og han jobber ikke. Selv har jeg fått fri fra jobben, så derfor kunne jeg gjøre dette i såpass god tid i forveien. Siden alt er inkludert i oppholdet (dvs alt av drikke - også alkohol, is, alle måltider osv) vil han heller ikke være nødt til å tenke på penger sånn sett, bare lommepenger om han ønsker å shoppe litt (men han er ingen shopper egentlig) Mvh Yvonne Endret 20. november 2009 av Yvonne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå