Gjest Gjest Skrevet 19. november 2009 #1 Skrevet 19. november 2009 Jeg tenkte vi skulle prøve frossen kyllingfilet fra Sverige ved neste harrytur, men hører det er stor forskjell i kvalitet fra de ulike merkene. Hvilket merke foretrekker dere, og hvilke bør vi unngå?
Gjest Lille-pus Skrevet 20. november 2009 #2 Skrevet 20. november 2009 Jeg tenkte vi skulle prøve frossen kyllingfilet fra Sverige ved neste harrytur, men hører det er stor forskjell i kvalitet fra de ulike merkene. Hvilket merke foretrekker dere, og hvilke bør vi unngå? Foretrekker Gullfågel(pakket i hvit pappeske). Det er riktignok de dyreste, men hver filet er delikat og singel-frosset. Jeg unngår de billigste, ofte kjempestore og danske. Men, det er mitt valg
Gjest svanungen Skrevet 20. november 2009 #3 Skrevet 20. november 2009 Kjøpte noen hvite poser som var billige, da jeg var i Sverige i sommer. Frarådes!! Svære, grove og vannete fileter, og ikke noe som frister til gjentakelse. Smaken er helt ok, men konsistensen blir altfor grov.
Gjest Gjest Skrevet 20. november 2009 #4 Skrevet 20. november 2009 Kronfågel - utvilsomt! Ren filet, ikke noe juks.
FrøydisII Skrevet 20. november 2009 #5 Skrevet 20. november 2009 Foretrekker Gullfågel(pakket i hvit pappeske). Det er riktignok de dyreste, men hver filet er delikat og singel-frosset. Jeg unngår de billigste, ofte kjempestore og danske. Men, det er mitt valg Enig her, dette er den beste!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå