For the ladies Skrevet 19. november 2009 #1 Skrevet 19. november 2009 Vi har hørt alt det som gjør en mann stygg i deres øyne på den andre tråden. Hjelp oss på vei da, og si hva dere liker eller blir tiltrukket av :D
Gjest Gjest Skrevet 20. november 2009 #2 Skrevet 20. november 2009 Høy (180-188 cm), slank, veltrent, pent ansikt (glattbarbert), store og klare blå/grønne øyne, nydelig hud, lyst hår (blondt eller lysebrunt), han må lukte godt, være ekstremt renslig, han må snakke flere språk, ha interesse for andre kulturer/land, musikalsk, jordnær, velutdannet, høy sexdrift, morsom, snill OG han må elske meg for den JEG er. Han behøver IKKE å være tøff, macho eller rik. Flott utseende, stort hjerte og intelligens er viktigere.
fabu Skrevet 20. november 2009 #3 Skrevet 20. november 2009 sjarm, selvsikker (uten at det for mye av det gode), pent kledd, kansje tre dagers skjegg.(sexy på noen) bra holdning,høy, glimt i øye, pene tenner og smil. ja det er så mye men det er noe av det.
Gjest Gjest_gjesten_* Skrevet 21. november 2009 #4 Skrevet 21. november 2009 Høy (180-188 cm), slank, veltrent, pent ansikt (glattbarbert), store og klare blå/grønne øyne, nydelig hud, lyst hår (blondt eller lysebrunt), han må lukte godt, være ekstremt renslig, han må snakke flere språk, ha interesse for andre kulturer/land, musikalsk, jordnær, velutdannet, høy sexdrift, morsom, snill OG han må elske meg for den JEG er. Han behøver IKKE å være tøff, macho eller rik. Flott utseende, stort hjerte og intelligens er viktigere. han må elske deg for den du er, men du er kreeeeeeeeeeeeeesen =P 4
Gjest Gjest Skrevet 21. november 2009 #5 Skrevet 21. november 2009 han må elske deg for den du er, men du er kreeeeeeeeeeeeeesen =P Synes du? Vel, jeg er ikke typen som kan slå meg til ro med hva som helst. Sorry. Skal ganske mye til for at jeg skal klare å tenne på noen.
KinderMaxi Skrevet 21. november 2009 #6 Skrevet 21. november 2009 (endret) Mellom 180 cm-205 cm er en fin høyde. Han må være snill, gavmild, hyggelig mot familien min, godta meg for den jeg er, og ikke være redd for å vise meg frem. Jeg ser også helst at han er uten piercinger i ansiktet og ikke har langt hår eller mye skjegg eller bart. Ihvertfall ikke geiteskjegg. Skjeggstubber er greit. Må også legge til at han bør ha en viss intelligens og bør være ganske så oppgående. Utenom det kan han i bunn og grunn se ut som han vil. Personligheten er det desidert viktigste. Edit: skrivefeil Endret 21. november 2009 av KinderMaxi
Gjest Gjest_anonym_* Skrevet 21. november 2009 #7 Skrevet 21. november 2009 - HUMOR - Lite selvhøytidelig - Ikke jålete -Smilende og hyggelig - Omtenksom - Følsom og selektiv med damer:P - Litt nerdete - Gjerne tredagers skjegg
Gjest Gjest_Tassi_* Skrevet 21. november 2009 #8 Skrevet 21. november 2009 - Mørkhåret - Høyden spiller liten rolle, bare han er høyere enn meg (er 160 cm selv, så er ikke noe stort problem ) - brune eller grønne øyne (er ikke så glad i blå på menn) - Normalvektig, IKKE overvektig. Gjerne veltrent, men ikke for mye heller. - Snill - Kosete - Være glad i sex!(VIKTIG!) - Helst ikke fotballidiot, men har aldri vært sammen med en som ikke elsker fotball enda - ordnet økonomi og fast jobb. - sosial og utadvent. Men det er forskjellig som tiltrekker meg. Utseendemessig så tiltrekkes jeg fort av menn som ser litt "bad boy" ut, men som egentlig er snille som lam
Gjest Gjest_mann_* Skrevet 21. november 2009 #9 Skrevet 21. november 2009 Høy (180-188 cm), slank, veltrent, pent ansikt (glattbarbert), store og klare blå/grønne øyne, nydelig hud, lyst hår (blondt eller lysebrunt), han må lukte godt, være ekstremt renslig, han må snakke flere språk, ha interesse for andre kulturer/land, musikalsk, jordnær, velutdannet, høy sexdrift, morsom, snill OG han må elske meg for den JEG er. Han behøver IKKE å være tøff, macho eller rik. Flott utseende, stort hjerte og intelligens er viktigere. I følge SSB finnes det 4 799 252 mennesker i Norge. 20% av disse er mellom 20-35 år og og igjen halvparten av disser er menn gir tallet 479925. Hvis vi igjen antar at Ca 60% av diss er i et eller annet forhold blir tallet 191979. I følge SSB er også 50 av alle menn under 180cm og tallet blir da 95989. Videre har Ca 35% av alle menn 3 år eller mer høyere utdannelse.33596. Hvis vi antar at maks 50 prosent av mennene har lyst, blondt eller mellomblondt hår og ikke skallede blir tallet 16798 menn. Nå vet jeg ikke hva som er et pent ansikt for deg men vil neppe tro siden du er så kresen at maks en 1 av 10 er pen nok for deg. 1679 menn. I Norge har vel knapt halvparten av alle menn bøå øyne, 840 og som treningsinstruktør vil jeg ikke tro at noe særlig mer enn 30-40 prosent av alle menn vil være det jeg kan kalle veltrent. 336. Hvor mange av disse 336 mennene er glattbarbert, har nydelig hud, snakker mange språk, lukter godt, er ekstremt renslig, jordnær, har interesse for andre kulturer, morsom, høy sexdrift, snill og i tillegg elsker deg for den kan man bare gjette på. Tror du skal være svært heldig om det er 1 i hele Norge. Lykke til på jakten din 3
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 21. november 2009 #10 Skrevet 21. november 2009 Vi har hørt alt det som gjør en mann stygg i deres øyne på den andre tråden. Hjelp oss på vei da, og si hva dere liker eller blir tiltrukket av :D Han må være snill og omtenksom; ellers så er det pluss dersom han er: -humoristisk -har tillitt til seg selv om andre -psykisk stabil og godt humør -smart -sosial og med nettverk -vanlig ryddig økonomi -raus på alle måter -har interesser -er interessert i meg, hvis det skal bli noe...ikke bare prater om seg om selv men har en balanse der... -har et avklart forhold til familie og ex'er, ingen konflikter Utseende: ikke så viktig, men det er en bonmus hvis han: -ikke er overvektig -ikke er veldig kort -er mørkhåret -tar vare på seg selv utseendemessig og er renslig Men spørsmålet er: hvorfan finne og fange han?
Gjest Marlo Skrevet 21. november 2009 #11 Skrevet 21. november 2009 Mannen jeg faller for og tenner på er en bestemt person som vet hva han vil og ikke vil. Som ikke er redd for å stå opp og si sin mening, og som "tar" det han har krav på. Utseendemessig, så har de en tendens til å være mørke med brune øyne, gjerne tattoveringer og piercinger, relativt slanke - altså de kan godt ha en pondus, er ikke avtennende med litt ekstra. En god beskrivelse av min samboer - han er faktisk den eneste mannen jeg virkelig har tent på seksuellt.
Gjest Gjest Skrevet 21. november 2009 #12 Skrevet 21. november 2009 Godhet og evne til refleksjon, gjerne litt stolt.
Gjest Gjest Skrevet 21. november 2009 #13 Skrevet 21. november 2009 I følge SSB finnes det 4 799 252 mennesker i Norge. 20% av disse er mellom 20-35 år og og igjen halvparten av disser er menn gir tallet 479925. Hvis vi igjen antar at Ca 60% av diss er i et eller annet forhold blir tallet 191979. I følge SSB er også 50 av alle menn under 180cm og tallet blir da 95989. Videre har Ca 35% av alle menn 3 år eller mer høyere utdannelse.33596. Hvis vi antar at maks 50 prosent av mennene har lyst, blondt eller mellomblondt hår og ikke skallede blir tallet 16798 menn. Nå vet jeg ikke hva som er et pent ansikt for deg men vil neppe tro siden du er så kresen at maks en 1 av 10 er pen nok for deg. 1679 menn. I Norge har vel knapt halvparten av alle menn bøå øyne, 840 og som treningsinstruktør vil jeg ikke tro at noe særlig mer enn 30-40 prosent av alle menn vil være det jeg kan kalle veltrent. 336. Hvor mange av disse 336 mennene er glattbarbert, har nydelig hud, snakker mange språk, lukter godt, er ekstremt renslig, jordnær, har interesse for andre kulturer, morsom, høy sexdrift, snill og i tillegg elsker deg for den kan man bare gjette på. Tror du skal være svært heldig om det er 1 i hele Norge. Lykke til på jakten din Norge er ikke det eneste landet i hele verden.
Lotta35 Skrevet 21. november 2009 #14 Skrevet 21. november 2009 - Sexy - Ærlig - Humor - Leken - Være litt macho - Sosial - Kjælen - God diskusjonspartner - Spontan Men det viktigste er at kjemien stemmer.
For the ladies Skrevet 21. november 2009 Forfatter #15 Skrevet 21. november 2009 Høres mye mer lovende ut med det dere liker. Men er da spørsmålet mitt til dere, hvor er det man treffer damer som dere. Byen er utelukket...
Gjest Gjest Skrevet 21. november 2009 #16 Skrevet 21. november 2009 Høres mye mer lovende ut med det dere liker. Men er da spørsmålet mitt til dere, hvor er det man treffer damer som dere. Byen er utelukket... Vel, jeg er stort sett på jobb, går lite på byen;)
Gjest farger Skrevet 21. november 2009 #17 Skrevet 21. november 2009 - HUMOR - Lite selvhøytidelig - Ikke jålete-Smilende og hyggelig - Omtenksom - Følsom og selektiv med damer:P - Litt nerdete - Gjerne tredagers skjegg ja takk til alt utenom litt nerdete:P gjerne humor på egen bekostning i ny og ne - ikke noe så gøy som en mann som tåler at jeg ler av han:P jeg har dessuten helt definitivt en stor svakhet for menn i en tykk og god kosegenser på høsten. kjenner flere kvinner med den svakheten, og kjenner faktisk flere menn som liker jenter inntullet i skjerf, votter og genser. tror vi får lyst til å varme den andre kanksje - og så er det så søtt og koselig 1
Gjest RosaVerden Skrevet 22. november 2009 #18 Skrevet 22. november 2009 Regner med de fleste er single, for de listene dere ramser opp, skal mye til for å matche... For meg er det kun en ting som virkelig teller, og det er at jeg får det spesielle "suget" i magen, sommerfugler eller hva man nå vil kalle det. Det er min pekepinn på at gnisten er der fra min side, og mer enn det skal det ikke til gitt!
Gjest Gjest_anonym_* Skrevet 22. november 2009 #19 Skrevet 22. november 2009 Regner med de fleste er single, for de listene dere ramser opp, skal mye til for å matche... For meg er det kun en ting som virkelig teller, og det er at jeg får det spesielle "suget" i magen, sommerfugler eller hva man nå vil kalle det. Det er min pekepinn på at gnisten er der fra min side, og mer enn det skal det ikke til gitt! Syns du virkelig at det nedenfor her er vanskelig å matche???? Det er omtrent ikke et eneste krav om utseende f.eks. Enig i det med suget i magen, men for meg så må iallefall noen av de punktene under være på plass for at det skal bli no sug hos meg - HUMOR - Lite selvhøytidelig - Ikke jålete -Smilende og hyggelig - Omtenksom - Følsom og selektiv med damer:P - Litt nerdete - Gjerne tredagers skjegg
Gjest Gjest_anonym_* Skrevet 22. november 2009 #20 Skrevet 22. november 2009 Høres mye mer lovende ut med det dere liker. Men er da spørsmålet mitt til dere, hvor er det man treffer damer som dere. Byen er utelukket... Tror nok byen-byen er utelukket for å finne disse typen damer ja. For å snakke for meg selv, jeg har svart lenger opp i tråden her, - så er det klin umulig å finne allrighte gutter på byen også. Og når jeg sier byen så mener jeg utesteder og klubber med høy partyfaktor. Jeg orker aldri å gå på sånne steder, for jeg har følelsen av at det bare er overfladiske, jålete folk der. Desuten får man jo ikke prata med noen. Hvis det er snakk om å møte noen i festsammenheng må det være på privatfest, gjennom venner, eller evt på en litt stille og rolig pub hvor man kan sitte å ta en øl og evt menge seg med gjengen på nabobordet. Hvis du skjønner:P Hvor vi er ellers? Nei si det, hjemme, på jobb, hos venner , på trening.... Hvor er dere gutter???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå