Gå til innhold

Korsett - hva bruker man det egentlig til?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har alltid lurt på hva man egentlig bruker korsett til :fnise: Skal man ha det under vanlige klær, som en bh? Er ikke det ganske ubehagelig? Det ser i alle fall veldig sexy ut synes jeg! :jepp:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man kan feks ha en bluse under korsettet, om det er av den mindre dristige varianten, og noen jeans til.

Ellers bruker jeg de dristige til sexy bilder og kjæresten. De behaglige som undertøy :)

Skrevet

haha, kler ikke kjæreseten i korsett altså :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Jeg bruker korsett for å få finere kurver. Noen bruker korsett under klær, men de fleste som selges er ment å brukes utenpå, evt alene. Ettersom klærne gjerne er større enn det man blir med korsett på, så forsvinner jo mye av kurvene om man tar noe annet over.

Gjest Problematique
Skrevet

Jeg regner med at du mener ordentlige korsetter, og ikke slike undertøysdingser som du får på H&M...

Skrevet

Spørs veldig hvilke korsett det er snakk om. Noen er ment for under klærene og andre fungerer fint på utsiden.

Liker korsett fordi den gir kroppen en fin fassong, syntes det er så horribelt med baby doll moten. Hvorfor skjule fine former istedet for å vise dem frem ?

• 1 år senere...
Skrevet

Noen korsett brukes som en trang vest som fremhever formene dine, da passer det med feks en bluse under. Her er et sånt korsett. De er råstilige :)

Andre kan brukes i mere private settinger, når man skal ha det litt kos med kjæresten hjemme en kveld. Da foretrekker jeg slike korsett. Men det er meg da :rodmer:

Skrevet (endret)

Det er for å fremheve former, og fordi korsett er pent:)

Syntes jeg da.

Overbust kortsetter kan man ha uten noe under.

Underbust kan man ha over en bluse, topp, genser, kjole....

Korsetter med stålspiler strammer best btw. Plast er ikke noe å samle på, med mindre man bare vil ha det til pynt...

Endret av otilie
Skrevet

Har en venninne som brukte en billig h&m korsett og et high waist skjørt på fest. Greier ikke å bestemme meg for om jeg synes det var kult eller rart (tross alt bare undertøy hun hadde på overkroppen) :klo:

Skrevet

For å gi en illusjon om figur og flatere mage

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...