Gjest skiens jentå Skrevet 4. desember 2009 #21 Skrevet 4. desember 2009 Så dere drar til oslo for å shoppe? stakkars dere som prøver å opprettholde en moteriktig stil i grenland. dere må se ut som noen uvær hehehehe i skien har man alt man trenger. dna, gina tricot, hm, bikbok, cubus. ja typiske vanlige butikker men duger for meg. eller har man INTERNET å shoppe på gjest.
Gjest Porsgrunn Skrevet 10. desember 2009 #22 Skrevet 10. desember 2009 Jeg vil sterkt anbefale Porsgrunn. i Skien dør hele byen ut fordi de har lagt all handel på utsiden. i Porsgrunn er kjøpesentrene midt i byen og det gjøres masse kulturelt. De senere åra har det skjedd store opprustninger av byen, byen har blitt mer Urban. Porsgrunn er også den byen som er mest Uraban av alle i Telemark! Du har også stor skjærgård i Porsgrunn som gjør at du kan velge mellom å bosette deg midt i byen eller langs vannet så det er kort til stranden. Eller du kan bosette deg sånn midt i mellom å kun ha en kort vei til alle fasiliteter. Du burde absolutt de på bilder eller oppleve hvor trivelig det er i Porsgrunn, utrolig bra skolemiljø også!
Gjest Gjest Skrevet 10. desember 2009 #23 Skrevet 10. desember 2009 Trives veldig godt i Porsgrunn. Bor noen få km utenfor bysentrum, ved sjøen og synes det er fantastisk fint her. Synes byen her er koseligere enn Skien bysentrum, og vi har mange gode restauranter bl.a. Var jeg dere ville jeg tatt en rundtur og sett meg omkring, ruslet litt i begge bysentrumene og kjørt litt rundt i nærområdene og til stedene dere vurderer å kjøpe. Det er jo bare 2 timers kjøring fra Oslo, og her ligger alt ganske tett så det tar ikke så lang tid å kjøre en runde
Miss moneypenny Skrevet 10. desember 2009 #24 Skrevet 10. desember 2009 Jeg ville bosatt meg i Porsgrunn, syns Skien er litt "drabantby-aktig". Bø og Bamle er ikke byer, Bø er lite, men koselig. Hvis du ønsker byliv bør du satse på Skien eller Porsgrunn, som sagt, jeg ville valgt Porsgrunn. Både Skien og porsgrunn har bra kollektivtransport (stort sett busser?), og bra med butikker og noen kjøpesentere, utesteder, osv
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå