Gå til innhold

Facebookspråk endret- hvem har gjort det?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest - Stine
Skrevet

Jeg logget meg på Facebook her om dagen og da var språket på nynorsk. Jeg har ikke endret innstillingene til nynorsk og lurer på om Facebook kan finne på å endre dette uten videre?!

Eller... har jeg hatt uønsket besøk på min facebookprofil som har endret dette for meg??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke godt å si, men facebook har jo problemer hele tiden med både det ene og det andre så det hadde ikke overrasket meg om innstillingene har forandret seg selv.

Skrevet (endret)

En kompis glemte å logge ut når han gikk til lunch en dag. Når han kom tilbake var han blitt singel og endret religion. Jeg vil råde deg til å endre passord, og ikke la andre ha tilgang til profilen din.

Endret av Jade
Gjest Syrin_Ulven
Skrevet

Tror muligens noen har tulla litt med profilen din. Eg gjorde det med ein kompis, bytta språk til kinesisk når han brukte PC'en min og logga seg ikkje av. Han satt rett ved siden av da, så fikk bytta raskt tilbake når han oppdaga det :gjeiper:

Skrevet

Trenger ikke være noen som har tulla med profilen din.

Jeg vet 100% sikkert at ingen har vært inne på profilen min. Men den endrer til stadighet mellom engelsk, bokmål og nynorsk.

Gjest Gjest_anonym_*
Skrevet

Jeg har facebook på engelsk. Men av og til hvis jeg får en notification, så ser jeg at den dukker opp.

Da står det: Per wrote on your wall - for et øjeblik siden.

Altså den blander plutselig inn litt dansk, der det vanligvis er engelsk. det skjer bare sånn plutselig og innimellom, selv når jeg sitter der selv og ikke har gjort noen ting. Neste gang er den back to all english.

Tror bare den har litt problemer i blant jeg.

Gjest Gjest - Stine
Skrevet

Håper det var Facebook som tulla litt selv. Jeg kan ikke skjønne at noen skulle visst passordet mitt og logget seg inn, men da jeg så at facebooken var på nynorsk endret jeg passord med det samme! Tar ingen sjanser angående det... Bruker ikke facebook på jobb - kun på hjemmePC.

Takk for alle svar!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...