Gå til innhold

Jentene som vant modellkonkur. Casting L'oreal

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg, blant tusenvis av andre meldte meg på denne konkurransen i sommer. Var veldig spennende å se hvem som kom til å vinne. Visste selvfølgelig at jeg hadde små sjanser, så håpet ikke så mye selv, men så på siden at mange av de påmeldte jentene var interessante. Ikke bare pene, men også noen var unike. Så kommer altså reklamen og jeg ble veldig skuffet. Ikke meningen å mobbe de jenetene som vant, men synes de var forferdelig kjedelige, anonyme og ikke pene nok. Hva så dommerne etter egentlig? veldig rar konkurranse

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du link så vi kan se hvem som vant, vi som ikke har sett reklamen?

Skrevet
Jeg, blant tusenvis av andre meldte meg på denne konkurransen i sommer. Var veldig spennende å se hvem som kom til å vinne. Visste selvfølgelig at jeg hadde små sjanser, så håpet ikke så mye selv, men så på siden at mange av de påmeldte jentene var interessante. Ikke bare pene, men også noen var unike. Så kommer altså reklamen og jeg ble veldig skuffet. Ikke meningen å mobbe de jenetene som vant, men synes de var forferdelig kjedelige, anonyme og ikke pene nok. Hva så dommerne etter egentlig? veldig rar konkurranse

Kanskje de bare var veldig fotogene?

Poenget med slike konkurranser er ikke nødvndigvis å finne de som er pene. På f.eks.Top Model er det jo også mange som er ganske kjedelige,anonyme og etter min mening, langt fra pen nok til å vinne en tittel som kalles "...Next Top Model". Men noen av dem når lang, og vinner kanskje likevel.

Gjest Gjest_Rachel_*
Skrevet

Selve hårkvaliteten har nok mye å si her. Felles for alle vinnerne var at de hadde naturlig tykt, sunt og pent hår. Tynt, pistrete, og/eller ihjelbleika hår er vel ikke akkurat de de ser etter.

Skrevet
Selve hårkvaliteten har nok mye å si her. Felles for alle vinnerne var at de hadde naturlig tykt, sunt og pent hår. Tynt, pistrete, og/eller ihjelbleika hår er vel ikke akkurat de de ser etter.

ok, det var 3 jenter med bra hårkvalitet og 7000 takras. jaa..må være det

Skrevet

Uff-a-meg! Noen som er litt bitre fordi de ikke vant, eller?!

Skrevet

Jeg reagerer mer på at alle tre jentene ser ut som de har utrolig fake og photoshoppet hår jeg aldri kunne tenkt meg på det øverste bildet. Ellers var de da nydelige alle tre.

Skrevet

De så ikke ut som catwalkmodeller som kommer på forsiden av Vogue med det første, men de var vakre og tiltalende. Så også veldig sympatiske ut.

Kanskje L'Oreal ville ha noen som faktisk ser litt ut som oss vanlige jenter =) Eller i det minste en av våre venninner, hehe. Blir litt mer down to earth på en måte, noe å identifisere seg med. Mer naturlig!

Bortsett fra at håret ser ut som det er malt på, da.

Skrevet
Uff-a-meg! Noen som er litt bitre fordi de ikke vant, eller?!

:ler:

Skrevet

Ser man bort fra redigeringen av bildene, var det tre nydelige naturlige jenter.

Dårlig "taper" kanskje ;)

Gjest Gjest_anne_*
Skrevet
ok, det var 3 jenter med bra hårkvalitet og 7000 takras. jaa..må være det

Selvfølgelig har hårkvaliteten mye å si. Det er jo ganske logisk når det reklameres for et produkt som brukes i håret :jepp: .

Dessuten er det jo en kjennsgjerning da, at svært mange som melder seg på slike konkurranser er jenter som egentlig er langt ifra å være særlig pene eller forogene. Men de tror det selv. De har kanskje fått høre av mamma eller kjæresten at de er sååå pene. Det er ikke det samme som at de faktisk er det.

Skrevet
De så ikke ut som catwalkmodeller som kommer på forsiden av Vogue med det første, men de var vakre og tiltalende. Så også veldig sympatiske ut.

Kanskje L'Oreal ville ha noen som faktisk ser litt ut som oss vanlige jenter =) Eller i det minste en av våre venninner, hehe. Blir litt mer down to earth på en måte, noe å identifisere seg med. Mer naturlig!

Bortsett fra at håret ser ut som det er malt på, da.

Selvfølgelig har hårkvaliteten mye å si. Det er jo ganske logisk når det reklameres for et produkt som brukes i håret :jepp: .

Dessuten er det jo en kjennsgjerning da, at svært mange som melder seg på slike konkurranser er jenter som egentlig er langt ifra å være særlig pene eller forogene. Men de tror det selv. De har kanskje fått høre av mamma eller kjæresten at de er sååå pene. Det er ikke det samme som at de faktisk er det.

Så det er bare modeller som er vakre? Mener dere at "gjennomsnittsjenta" er stygg? Synes personlig at modeller ikke er noe vakrere enn andre. Ser fantastisk vakre jenter hele tiden jeg - jenter som ALDRI ville fått en sjanse til å bli modell.

Skrevet
Så det er bare modeller som er vakre? Mener dere at "gjennomsnittsjenta" er stygg? Synes personlig at modeller ikke er noe vakrere enn andre. Ser fantastisk vakre jenter hele tiden jeg - jenter som ALDRI ville fått en sjanse til å bli modell.

Enig.

Jeg tror enkelte har misforstått denne konkurransen. Det står jo på siden der vinnerne er avbildet, at konkurransen er ment å avspeile mangfoldet. Da er det ikke bare uberpene mennesker de har vært på jakt etter.Og det er jo en bra ting :)

Skrevet

Ser ikke problemet med vinnerne. Så ikke de greie ut da? (ikke at jeg vet hvordan de (eller håret deres) ser ut på ordentlig, da). De skal vel uansett ikke være så veldig unike, hvis vi skal kunne identifisere oss med dem (Unntatt meg da. Jeg har ikke photoshoppa hår, så jeg identifiserer meg ikke så veldig med dem).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...