Gjest Gjest_malin_* Skrevet 19. november 2009 #1 Skrevet 19. november 2009 jeg har gått til forterapaut, hun ''gravde'' all vorte huden ut og ba meg bruke verculid, eller noe lignende. skulle bruke denne hver kveld, var ikke så flink til det, og nå har jeg prøvd ijen, mn bare med d vortemidele. noen som har erfaring me dette middelet? eller andre gode råd som virker?
LadyStarlight Skrevet 19. november 2009 #2 Skrevet 19. november 2009 jeg tror jeg har hørt om det, inneholder det salicylsyre og eter eller noe? Er det sånn man pensler på vortene? Man får også kjøpt en "is-spray" som fryser av vortene på apoteket.
Gjest Gjest Skrevet 19. november 2009 #3 Skrevet 19. november 2009 Ja, virker fint det middelet du har fått. Men da må du jo faktisk huske å bruke det også.
Gjest jepp Skrevet 19. november 2009 #4 Skrevet 19. november 2009 Verucid pleier å være mer effektivt enn det du kjøper selv for å fryse på. Det mest effektive er å gå til hudlege og få dem frøset bort, men dette kan være svært smertefullt, og krever mange behandlinger. Jeg tror ikke de utfører dette med mindre du virkelig har prøvd gjentatte ganger med Verucid uten resultat. Når du bruker verucid må du sette av litt tid på kvelden til behandlingen.. Putt føttene i ei bøtte e.l. med varmt vann og litt såpe. Ha dem der ei stund for å mykne opp huden og vortene. Så skraper du av gammel verucid fra vortene, og pensler på ny. La det tørk, og sett på et tett plaster over. Dette skal du gjøre mange ganger i uka. Hvis du ikke gjør det skikkelig, vil ikke middelet virke dypt nok til at vortene blir borte for godt. Du bør ta vorteproblemet ditt på alvor før det sprer seg! Lykke til!
Gjest ts Skrevet 19. november 2009 #5 Skrevet 19. november 2009 takk for svarene:) skal bruke mer tid på det, så får håpe d jelper. Du bør ta vorteproblemet ditt på alvor før det sprer seg! Lykke til! har hatt den ene i flere år, så tviler på det, mn kan jo ikke være for sikker
ellen :) Skrevet 19. november 2009 #6 Skrevet 19. november 2009 Heisann jeg hadde fot vorter som barn, prøvde alt mulig til ingen nytte. Bestemoren min sa jeg burde prøve kamferdråper, og det gjorde jeg. Etter det har jeg ALDRI hatt vorter. Prøv det ta det på q-tips og smør det på.
Gjest ~Fantabulous_kitten~ Skrevet 19. november 2009 #7 Skrevet 19. november 2009 Heija! Jeg hadde en vorte under ene foten som jeg gikk til en fotterapeut med. Hun frysebehandlet den, men det hjalp ikke sånn nevneverdig. Så kjøpte jeg en sånn frysesak på apoteket (klarer ikke å huske navnet) og behandlet en eller to ganger, så var vorten borte Det gjør ikke spesielt vondt heller, så om du ikke orker, eller husker på, å behandle med den kremen dere snakker om, er frysebehandling et godt alternativ
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå