fruenge Skrevet 19. november 2009 #1 Skrevet 19. november 2009 Sønnen min har vørt til utredning for adhd. Ingen funn påvist, Vi har begynt hos homeopat og melke og glutenfri diett, samt proenzym og probiotika. I dag fikk vi tilbakemelding fra lærer at gutten er forandret og rolig. Det er helt utrolig,. Et tips til andre. takk til dere som har gitt med info om dette. Så vi har funnet ut at dette tungvinte opplegget fungerer og skal fortsette med dette.
Gjest mamma'n Skrevet 19. november 2009 #2 Skrevet 19. november 2009 Så flott at dere har funnet noe som fungerer! Vi sliter med omtrent det samme vil jeg tro (h*n er under adhd-utredning, men tror ikke det er det). Vi har begynt hos akupunktør, og der fikk vi råd om å kutte ut melk, sitrusfrukter og sukker og kunstige søtningsstoffer, selvfølgelig. Samt at vi fikk probiozym. H*n har fått både akupunktur og kvantmedisin (tror det var det hun kalte det... ). Det jeg lurer på, er hvor lang tid har det gått før dere merket bedring?
Nytt liv Skrevet 20. november 2009 #3 Skrevet 20. november 2009 Glutenfrie matvarer, Hva kan det være? Jeg har også en sønn som er meget urolig.
Mixelite Skrevet 20. november 2009 #4 Skrevet 20. november 2009 Glutenfrie matvarer, Hva kan det være? Jeg har også en sønn som er meget urolig. Glutenfrie matvarer er matvarer uten Bygg, dinkel, durumhvete, hvete, hvetestivelse(kan tåles av noen), rug og spelt.
Gjest Gjest_fruenge_* Skrevet 20. november 2009 #5 Skrevet 20. november 2009 Så flott at dere har funnet noe som fungerer! Vi sliter med omtrent det samme vil jeg tro (h*n er under adhd-utredning, men tror ikke det er det). Vi har begynt hos akupunktør, og der fikk vi råd om å kutte ut melk, sitrusfrukter og sukker og kunstige søtningsstoffer, selvfølgelig. Samt at vi fikk probiozym. H*n har fått både akupunktur og kvantmedisin (tror det var det hun kalte det... ). Det jeg lurer på, er hvor lang tid har det gått før dere merket bedring? etter at vi begynte med de siste pillene tok de to dager. Skal skrive mer når jeg kommer hje. Og jeg var skeptisk, men dette er utrolig flott.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå