Gjest Gjest Skrevet 19. november 2009 #1 Del Skrevet 19. november 2009 Har hatt kraftig tørrhoste i snart 1 uke, fikk Apocillin660 og Efedrin hostesaft av legen min. Lurer på om det er en ok kombinasjon? Hva skjer hvis jeg slutter med antibiotika ( apocillin) før tiden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Krullekruksa Skrevet 19. november 2009 #2 Del Skrevet 19. november 2009 Det er en grei og vanlig kombinasjon. Slutter du på pencillinen for tidlig kan det hende at infeksjonen blusser opp igjen. Det er anbefalt at man fullfører hele kuren som avtalt med legen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ejlis Skrevet 19. november 2009 #3 Del Skrevet 19. november 2009 Hvorfor har du fått penicillin forresten?? bare pga tørrhosten?? efedrin og apocillin har ingen relevante interaksjoner i følge www.interaksjoner.no. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
For the ladies Skrevet 19. november 2009 #4 Del Skrevet 19. november 2009 Hmm, hostesaft med efedrin... Blir jo kansje slankere også da, siden den øker hjerterytme og forbrenning. Kansje det er noe å vurdere for å bli slankere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. november 2009 #5 Del Skrevet 20. november 2009 Hvorfor har du fått penicillin forresten?? bare pga tørrhosten?? efedrin og apocillin har ingen relevante interaksjoner i følge www.interaksjoner.no. Ja, det er pgr av tørrhoste som jeg har hatt i 1 uke nå, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ejlis Skrevet 20. november 2009 #6 Del Skrevet 20. november 2009 Ja, det er pgr av tørrhoste som jeg har hatt i 1 uke nå, Velvel, litt tynn indikasjon kanskje?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå