Gå til innhold

hvilken strømpebukse

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Har kjøpt meg svart kjole til å bruke i jula, men hvilken farge skal det være på strømpebuksa? Svart eller "natur"? Tror jeg0 skal ha svarte sko til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eg synest det kjem litt an på kjolen. Om kjolen er kort med ermer kan ein bli sjåande litt rar ut med "nakne" bein - det blir så tungt over liksom. Eg likar godt hudfarga bein eg, særleg om kjolen ikkje har ermer, då blir inntrykket litt lettare. Berre held deg langt unna veldig glansa kvalitetar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo også ganske mange kule strømpebukser med mønster for tiden :)Om du velger hudfarget, så ikke ta blank. har sett noen bilder av meg selv med blank strømpebukse, beina mine ser svæære og skinnende ut... ugh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et mer edgy, originalt alternativ er en opaque strømpebukse, gjerne sort, men med en sort kjole kan de fleste farger funke. Alle andre kommer til å ha tynne strømpebukser i natur eller sort, med en opaque vil du skille deg ut, på en veldig diskrét måte.

I tillegg til at det vil se bra ut, vil du 1) ikke fryse, og b)slippe å bekymre deg over at strømpebuksen vil rakne. What's not to like?

Et alternativ er en mønstret strømpebukse, som foreslått i en annen post, eller en blondestrømpebukse. Problemet med mønstrede strømpebukser er at det kan "bli litt mye", og selv er jeg så lei av blonder nå (den trenden har blitt brukt ihjel og litt til, den må dø snart) at blondestrømpebukser ville vært uaktuelt, men det er pent, og Rachel Zoe hyllet dem nylig på nettsiden sin-og når når kvinnen som er ansvarlig for at alle hun kler opp havner på "best-dressed"-listene går god for blondestrømpebukser, kan vel ingen protestere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[...] når kvinnen som er ansvarlig for at alle hun kler opp havner på "best-dressed"-listene går god for blondestrømpebukser, kan vel ingen protestere?

Eg protesterer likevel, eg, både på generelt og spesifikt grunnlag: mange av dei som scorer bra på "best kledd"-lister ser ikkje ut i måneskinn, og meir spesifikt har eg aldri sett nokon som har hatt på seg blondestrømpebukser og sett bra ut samstundes. Ein del har ikkje sett for jævlige ut, men likevel ville dei sett betre ut med ei anna strømpebukse...

Støttar forresten tette strømpebukser. Meir edgy som nemnt og dessutan egna for å bruke om vinteren i Noreg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...