Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes dere??

Først tenkte jeg "herregud....."...men etter å ha hørt den x antall ganger må jeg si at jeg liker litt beat'n.... :)

"It's your duty duty..."

Clea

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:o

Kjære vene - har du jobbet hardt i det siste kansje? :ler:

Låta er patetisk.

Skrevet
:o

Kjære vene - har du jobbet hardt i det siste kansje? :ler:

Låta er patetisk.

Jepp..har jobbet en del ja...

Innholdet i sangen er patetisk ja...men synes beat'n er stilig.

(Sangen, inkludert teksten, har klistret seg på hjernen min..huff..)

Clea

Skrevet

Har opplevd det samme (det med klistringa), men av erfaring kan jeg berolige deg med at det går over! :Hehe:

Jennifer

Skrevet

Jeg synes sangen er helt ok -til sin sjanger. Ikke min stil, men men. Selv om dette ikke er "intelligent" musikk synes jeg endel av kritikkene er unødvendige -tydelig at enkelte har venta på å få slakte Lene N. og de går gjerne på person... :roll:

La folk like den musikken de liker, sier nå jeg.

Skrevet

Jeg liker ikke sangen idet hele tatt.......

Skrevet
Hva synes dere??

Først tenkte jeg "herregud....."...men etter å ha hørt den x antall ganger må jeg si at jeg liker litt beat'n.... :)

"It's your duty duty..."

Clea

Å herregud. Dette er musikk som jeg absolutt ikke orker. Og den "beaten" har man vel hørt ørti ganger... Nei, jeg blir flau!

Skrevet

Sangen er like god som masse anna musikk (eller like dårleg, alt etter som.) Forskjellen frå alle dei andre er at dette er Aqua-Lene, som no har gitt ut CD uten Aqua - og då alle ha ei meining om det.

Når det gjeld rytmen og evnen til å festa seg i hjernen og dansefoten, så er det uavhengig om ein likar musikken eller ikkje...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...