Gjest Gjesta Skrevet 21. august 2003 #1 Skrevet 21. august 2003 Hva synes dere?? Først tenkte jeg "herregud....."...men etter å ha hørt den x antall ganger må jeg si at jeg liker litt beat'n.... "It's your duty duty..." Clea
Felicia Skrevet 21. august 2003 #2 Skrevet 21. august 2003 :o Kjære vene - har du jobbet hardt i det siste kansje? Låta er patetisk.
Gjest Gjesta Skrevet 21. august 2003 #3 Skrevet 21. august 2003 :o Kjære vene - har du jobbet hardt i det siste kansje? Låta er patetisk. Jepp..har jobbet en del ja... Innholdet i sangen er patetisk ja...men synes beat'n er stilig. (Sangen, inkludert teksten, har klistret seg på hjernen min..huff..) Clea
Malou Skrevet 21. august 2003 #4 Skrevet 21. august 2003 Har opplevd det samme (det med klistringa), men av erfaring kan jeg berolige deg med at det går over! Jennifer
Gjest Starya Skrevet 21. august 2003 #5 Skrevet 21. august 2003 Jeg synes sangen er helt ok -til sin sjanger. Ikke min stil, men men. Selv om dette ikke er "intelligent" musikk synes jeg endel av kritikkene er unødvendige -tydelig at enkelte har venta på å få slakte Lene N. og de går gjerne på person... La folk like den musikken de liker, sier nå jeg.
MarianneE Skrevet 22. august 2003 #6 Skrevet 22. august 2003 Jeg liker ikke sangen idet hele tatt.......
'L' Skrevet 23. august 2003 #7 Skrevet 23. august 2003 Hva synes dere?? Først tenkte jeg "herregud....."...men etter å ha hørt den x antall ganger må jeg si at jeg liker litt beat'n.... "It's your duty duty..." Clea Å herregud. Dette er musikk som jeg absolutt ikke orker. Og den "beaten" har man vel hørt ørti ganger... Nei, jeg blir flau!
Crazee Skrevet 23. august 2003 #8 Skrevet 23. august 2003 Sangen er like god som masse anna musikk (eller like dårleg, alt etter som.) Forskjellen frå alle dei andre er at dette er Aqua-Lene, som no har gitt ut CD uten Aqua - og då må alle ha ei meining om det. Når det gjeld rytmen og evnen til å festa seg i hjernen og dansefoten, så er det uavhengig om ein likar musikken eller ikkje...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå