Gå til innhold

hvordan unngå å ta kontakt

Gjest Gjest_lise_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_lise_*

hei, har flørtet litt med en fyr i det siste, og sender ham meldinger nesten hver dag, er bare redd for at jeg virker for ivrig. Det er nesten alltid jeg som sender mld til ham først, men han virker alltid interisert og svarer på melingene mine, han merker tilogmed vis jeg har en dårlig dag bare på sms. uansett, jeg får sånne kick at jeg bare må sende melding til ham ( sånn som med sjokolade, at du bare må ha d:P) og vil finne ut om han er innterisert i å sende meg mld også ikke bare svare for å være høflig eller noe. hvordan unngår jeg d? noen som har noen gode tips??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du forteller oss at det alltid er du som sender ham melding - det vil jeg vel forsåvidt tolke dithen at han ikke er spesielt interessert i deg. En interessert gutt hadde klart å knote sammen en sms til jenta han liker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok en stor mulighet for at han gjerne vil ta kontakt, men selv er redd for å mase. Du kan jo, veldig forsiktig, spørre om det plager ham at du sender så mange meldinger, og hvis han svarer nei, kan du spørre om det er en grunn til at han ikke sender noen? Hvis han svarer ja, kan du spørre hvorfor :)

Jeg vet at jeg har store problemer med å sende meldinger til folk jeg ikke kjenner skikkelig, fordi jeg er redd for å mase. Det være seg mann eller kvinne. Første gang jeg sendte melding til forloveden min måtte jeg samle mot en halv dag først :P Så det kan godt være sjenanse/redsel for å være til bry.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke bare vente en dag eller to for å se om han sender deg en melding først? Så finner du jo fort ut om han er interessert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke alle soom føler for å sende meldinger om alt og ingenting. Kan være han er en sånn en? Altså at han som regel sender meldinger kun for å avtale ting f.eks, og ikke i stedet for prat. Du kan jo høre hvis du er usikker. Kan godt være han synes det er hyggelig å få meldinger selv om han ikke er så ivrig å sende selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan du ikke bare vente en dag eller to for å se om han sender deg en melding først? Så finner du jo fort ut om han er interessert :)

Jeg ville ikke prøvd dette selv, ettersom han kanskje er så vant til at du sender meldinger at han lurer på om du ikke er interessert lenger siden du sluttet å sende meldinger (?) Slikt kommer nok gjerne litt an på alder også, når jeg tenker meg om...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du forteller oss at det alltid er du som sender ham melding - det vil jeg vel forsåvidt tolke dithen at han ikke er spesielt interessert i deg. En interessert gutt hadde klart å knote sammen en sms til jenta han liker!

takk for svar

ja jeg vet, mn har allti vert tili ute med å sende til ham først, og er derfor jeg trenger tips for å holde meg unna mobilen for å se om han sender til meg.

Det er nok en stor mulighet for at han gjerne vil ta kontakt, men selv er redd for å mase. Du kan jo, veldig forsiktig, spørre om det plager ham at du sender så mange meldinger, og hvis han svarer nei, kan du spørre om det er en grunn til at han ikke sender noen? Hvis han svarer ja, kan du spørre hvorfor :)

Jeg vet at jeg har store problemer med å sende meldinger til folk jeg ikke kjenner skikkelig, fordi jeg er redd for å mase. Det være seg mann eller kvinne. Første gang jeg sendte melding til forloveden min måtte jeg samle mot en halv dag først :P Så det kan godt være sjenanse/redsel for å være til bry.

takk for svar

har faktisk spurt om han synes jeg maser, og d sa han nei til, men det var en liten stund siden, vil ikke spør hvorfor enda.. kansje jeg bare er redd for svaret...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ikke prøvd dette selv, ettersom han kanskje er så vant til at du sender meldinger at han lurer på om du ikke er interessert lenger siden du sluttet å sende meldinger (?) Slikt kommer nok gjerne litt an på alder også, når jeg tenker meg om...

så ikke denne, han har sendt noen melinger til meg, men oftest fra meg til ham, har lyst å gi opp mn er bare så betatt, kansje jeg har mast for mye :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så ikke denne, han har sendt noen melinger til meg, men oftest fra meg til ham, har lyst å gi opp mn er bare så betatt, kansje jeg har mast for mye :sukk:

Tror ikke du har mast for mye - jeg hadde ihvertfall ikke oppfattet det slik. Hvor mange meldinger sender du for dagen, f.eks. Hvor bor dere i forhold til hverandre? Er det nært, kan du spørre om han vil være med på kafe, gå tur, se film, whatever. Bedre det enn å bare holde på over SMS uansett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke du har mast for mye - jeg hadde ihvertfall ikke oppfattet det slik. Hvor mange meldinger sender du for dagen, f.eks. Hvor bor dere i forhold til hverandre? Er det nært, kan du spørre om han vil være med på kafe, gå tur, se film, whatever. Bedre det enn å bare holde på over SMS uansett :)

varier veldig noen dager bare et par andre kan vi sende nesten hele dagen, vi jobber helt forskjellig skift nå, så kan ikke se han på en stund hverfall..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_elin_*

Jeg tror ikke han hadde skrivet melinger en hel dag med deg, vis han ikke mente noe med det, kanskje han venter på at du skal sende meling til ham

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_unni_*

Hvordan svarer han i meldingene til deg? Svarer han kun korn på spm du stiller, eller snakker han litt rundt og spør deg om ting osv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror ikke han hadde skrivet melinger en hel dag med deg, vis han ikke mente noe med det, kanskje han venter på at du skal sende meling til ham

:klemmer:

takk:) håper på d jeg også mn vil at han skal skirve først...

Hvordan svarer han i meldingene til deg? Svarer han kun korn på spm du stiller, eller snakker han litt rundt og spør deg om ting osv?

begge deler, noen ganger virker han litt avisende, noen ganger svarer han kort, og noen av di gangene vis jeg ikke har svart på en stund, sender han ny mld,og noen ganger er d han somholder samtalen i gang.

er veldig forvirret. dere gutter/mannfolk sender så rare signaler, mn så tenker jeg jo veldg mye på dette...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vet jeg maser masse nå, mn han slutter snart på jobb å håper på melding, tror jeg gir opp hele greia, vi har jo snakket sammen hver dag... er såå forvirra, ikke så enkle noen skal ha det til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_gjest_*

hei prøv å ikke stress og tenk for mye på det, ja vet der er vanskeli, du kan ta mobilen på lydløs evt. skru den av, vis du ikke bruker den til ringeklokke, å se noe kjekt på tv eller en film til du er så trøtt at du sovner fort, gjør noe kjekt. lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
takk:) håper på d jeg også mn vil at han skal skirve først...

begge deler, noen ganger virker han litt avisende, noen ganger svarer han kort, og noen av di gangene vis jeg ikke har svart på en stund, sender han ny mld,og noen ganger er d han somholder samtalen i gang.er veldig forvirret. dere gutter/mannfolk sender så rare signaler, mn så tenker jeg jo veldg mye på dette...

Tror ikke du trenger å være usikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Slutt å tenk så himla mye og bruk heller tid sammen med fyren. Går det så går det. Går det ikke, så er det videre til neste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...