hanna_29 Skrevet 19. november 2009 #1 Skrevet 19. november 2009 Skal på ferie i Asia i januar og jeg har gitt meg selv 3 mnd å gå ned 4 kilo og å bli strammere på. Jeg er 154 cm høy og veier 54 kilo. Målet mitt er å gå ned til 50 kg før midten av januar. Noe som jeg syntes er et veldig fornuftig mål. Jeg startet 15 oktober og på 1 mnd har jeg gått ned 700 gram, ikke store forskjellen på resten av kroppen eller, kun 1 cm mindre rundt lår og rompe. Hittil har opplegget mitt vært følgene: Trening:Minimum 4 mak 6 ganger per uke Mandag:Jogging 50 min tredemølle Tirsdag: Sykling 20, Stepmaskin 20, elipsemaskin 20, totalt 60min Onsdag: Høy Puls 55min Torsdag:Jogging 30-45 min Fredag:Core puls/steppuls 55min 2-3 ganger i uka tar jeg rompeøvelser som knebøy, utfall og rompeløft. Lørdag søndag tar jeg som regel treningsfri bortsett fra at jeg kanskje gårmeg en lang tur i rolig tempo. Jeg har spist noe alla dette: Frokost: 1 skive Hjemmebakt rugbrød med 1 stekt egg og tomat+agurk Lunsj: Samme som frokost eller en salat eller 2 knekkebrød med pålegg Mellommpåltid: Mandarin el eple Middag: Kyllingfileet, karbonadedeig, biff eller fisk med masse grønnsaker og litt ris, potet el pasta (ca 100 gram kokt) Kvelds: Brød, salat, knekkebrød eller yoghurt Ligger på ca 1400 til 1800 kalorier per dag, litt avhengig av hvor sulten jeg er.Har også prøvd å redusere kaloriene dette fungere ikke. Prøvde å justere opp, det fungerte heller ikke. I tillegg tar jeg vitaminer + at jeg drikker min 2 liter vann per dag. Skjønner ikke hva jeg skal gjøre, har veid 50 kg før og det er egentlig akuratt passe men nå vil liksom ikke vekta ned. Noen som har noen gode råd eller anbefalinger til meg? Holder fortsatt på for jeg velger å tro at om jeg fortsetter å trene min 4 ganger per uke må jeg til slutt iallefall bli strammere...... Takker for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå