Gjest Avisleser Skrevet 19. november 2009 #1 Skrevet 19. november 2009 Skal man åpne for anonyme kommentarer i nettaviser, eller burde det vært påkrevet å skrive navnet sitt? Hva synes dere? Gjør det debatten useriøs når man kan skjule seg bak nick, eller gjør det den rett og slett mer åpen og nyansert? Hva med de som gir seg ut for å være andre, navngitte mennesker?
Gjest Marlo Skrevet 19. november 2009 #2 Skrevet 19. november 2009 Syns alle skal stå for det de sier og mener, ergo så burde innlegg i aviser undertegnes med navn. Samme med forums også, ikke nødvendigvis bruke navn, men slutte å gjemme seg som gjest.
Gjest Gjest Skrevet 19. november 2009 #3 Skrevet 19. november 2009 Skal man åpne for anonyme kommentarer i nettaviser, eller burde det vært påkrevet å skrive navnet sitt? Hva synes dere? Gjør det debatten useriøs når man kan skjule seg bak nick, eller gjør det den rett og slett mer åpen og nyansert? Hva med de som gir seg ut for å være andre, navngitte mennesker? Ja, syns at man kan være anonym. Mange saker blir tatt opp der, og man forteller om sin egen erfaring og komer med sine synspunkter. Akkurat nå i forige uke var det en debatt om Arbeidsledige,sosialhjlp. Vil tro at de som ikke har opplevd det,ikke har noe mer å tilføye enn hva de tro og har hørt. Som bruker av begge deler kan jeg firtelle om min erfaring. Ingen vet at jeg mottar denne hjelpen og vil ikke fortelle det med navnet i Nettavis. Er det noen forskjell på nettavis og kg? Ville du oppgitt navnet ditt her på dine meninger?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå