Gå til innhold

Samboer som krever samleie

Anbefalte innlegg

Gjest _prippen_?
Skrevet

Forhold som har vart i ca. seks mnd. og jeg bor hos ham.

Dette er ganske komplisert men jeg skal prøve å få med alt, hvis noe er uklart bare spør.

Enkelt sagt; han trenger masse sex og det gjør ikke jeg. Jeg har jo lyst jeg og men grunnet en ganske dum start mellom oss (han var full og var ganske grov og hardhent mot meg i senga en gang helt i begynnelsen) og at han egentlig er i største laget for meg er det ikke akkurat det første jeg vil gjøre når vi er ferdig på jobb og er hjemme..

Han har beklaget det som skjedde den gangen og jeg har godtatt det.

Men han klarer ikke leve uten! Han prøver virkelig å begrense seg men jeg takler ikke presset selv om han ikke gjør det med vilje. Det fører kun til enda mindre lyst hos meg. Han sammenligner det med å føle seg konstant tørst og det er masse vann, cola, saft og alt foran deg og du kan ta det men holder igjen men tilslutt sprekker du og tar det. Av desperasjon.

Jeg liker ikke dette, for hver gang han legger seg over meg og trygler meg om å ikke si nei føler jeg at vi sklir fra hverandre. Han bruker kort tid, glidemiddel og er "snill" men jeg liker det ikke.

Klart jeg bare kan dra fra ham men jeg vil jo ikke det heller!!

Er dette vanlig? Et slags kompromiss.. Han prøver virkelig å "skjerpe seg" og han sier at om det var slik han ville hadde vi gjort det to ganger daglig. Så egentlig gir vi vel begge?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Dette høres ut som voldtekt for meg.. "Ta i ren desperasjon"? "Tar" han sex om du ikke vil?

Endret av kontorstol
Skrevet
(...)men holder igjen men tilslutt sprekker du og tar det. Av desperasjon. (...)

Mener du at han truer med å voldta deg om du ikke gjør som han vil? Og attpåtil presterer å skylde på deg - at om han blir nødt til å voldta deg, så er det din egen feil?

Gjest MikeWaters
Skrevet
Så egentlig gir vi vel begge?

Hva gir han?

Skrevet
Forhold som har vart i ca. seks mnd. og jeg bor hos ham.

Dette er ganske komplisert men jeg skal prøve å få med alt, hvis noe er uklart bare spør.

Enkelt sagt; han trenger masse sex og det gjør ikke jeg. Jeg har jo lyst jeg og men grunnet en ganske dum start mellom oss (han var full og var ganske grov og hardhent mot meg i senga en gang helt i begynnelsen) og at han egentlig er i største laget for meg er det ikke akkurat det første jeg vil gjøre når vi er ferdig på jobb og er hjemme..

Han har beklaget det som skjedde den gangen og jeg har godtatt det.

Men han klarer ikke leve uten! Han prøver virkelig å begrense seg men jeg takler ikke presset selv om han ikke gjør det med vilje. Det fører kun til enda mindre lyst hos meg. Han sammenligner det med å føle seg konstant tørst og det er masse vann, cola, saft og alt foran deg og du kan ta det men holder igjen men tilslutt sprekker du og tar det. Av desperasjon.

Jeg liker ikke dette, for hver gang han legger seg over meg og trygler meg om å ikke si nei føler jeg at vi sklir fra hverandre. Han bruker kort tid, glidemiddel og er "snill" men jeg liker det ikke.

Klart jeg bare kan dra fra ham men jeg vil jo ikke det heller!!

Er dette vanlig? Et slags kompromiss.. Han prøver virkelig å "skjerpe seg" og han sier at om det var slik han ville hadde vi gjort det to ganger daglig. Så egentlig gir vi vel begge?

Det du beskriver anser jeg om VOLDTEKT! Han beklaget, du godtok, greit. Men du er klar over at han truer med at det kan skje igjen, og atpåtil forteller deg at HVIS det skjer igjen så er det bare din skyld?? eeeh :eeeh::eeeh:

Skrevet
Hva gir han?

Han gir henne det at hun slipper å gå gjennom voldtekt!

Skrevet

Han voldtar deg. gang på gang på gang. Er han så desp etter utløsning får han ta seg en håndjager.

Gjest MikeWaters
Skrevet
Han gir henne det at hun slipper å gå gjennom voldtekt!

Sympatisk fyr!

Gjest _prippen_?
Skrevet

Ok jeg tror dette ser litt verre ut enn det er, han truer meg ikke han bare.. ja, gjør det.. men ikke ofte. Det med at han gir er fordi han lar meg være "i fred" egentlig mesteparten av tiden.

Uff jeg leser dette og det ser jo grusomt ut, vi er forelsket og glade i hverandre og har det bra, vi har jo sex der begge vil og men det er det at jeg nesten aldri vil..og han respekterer det men noen ganger klarer han ikke la vær..og jeg lurer på om dette er vanlig. Han kommer nok ikke til å ha mindre lyst og behov før han er 60.

Gjest MikeWaters
Skrevet
men noen ganger klarer han ikke la vær..

Og hva gjør han når han ikke klarer å la være?

Skrevet

han bare gjør det selv om du ikke vil? Voldtekt.

Kjøp ei oppblåsbar puledokke og glidemiddel til han. Og et tips: Sov med nattøy på. For at han da skal kunne "bare gjøre det", betyr det at han først må ta av deg både pysjamasbukse og truse.

Gjest _prippen_?
Skrevet
Og hva gjør han når han ikke klarer å la være?

Han har sex med meg..

Skrevet

Jeg synes det er helt utrolig hva jenter finner seg i... DUMP DUSTEN! HAN VOLDTAR DEG!

Gjest MikeWaters
Skrevet
Han har sex med meg..

jaha, da så - da er vel alt på stell da!

Skrevet

Hvis du syns han er så fantastisk så kan du jo bare bli hos da, høres jo ut som om du synes det er helt topp...

Skrevet

Seriøst, han voldtar deg jevnlig og du lar han holde på? Hadde han vært så glad i deg som du skriver hadde han ikke gjort dette.

Ikke ofte jeg skriver "dump han" her, men det er det du må gjøre.

Gjest MikeWaters
Skrevet
Han er aldri voldelig da.

Du har nok neppe sett hele hans flotte personlighet enda lille venn.

Gjest _prippen_?
Skrevet

Nei det er ikke topp for da hadde jeg ikke skrevet dette. Det andre er jo topp, men det er vel alt etter kun 6 mnd, men det er dette med at han tar det han vil. Jeg er usikker for jeg ser at han styrer seg så godt han kan for min del men likevel syns jeg det blir feil..

Egentlig lurte jeg mest på om dette "kompromisset" er vanlig i andre hjem. Er det det kan jeg nesten godta det mer, selv om jeg virker som ei dum ku..

Skrevet

En god kjæreste tvinger deg aldri til å gjøre noe du ikke er komfortabel med, så nei, det er ikke vanlig, og heller ikke greit, å inngå kompromisser når det gjelder sånne ting... Kompromisser er noe man inngår om hva man skal ha til middag, eller hvilken farge man skal ha på gardinene. Ikke om sex... Sex skal være god og kjærlig for dere begge, og hvis han ikke kan gi deg en trygghet om at han bare vil deg godt, så er han ikke noe å satse på...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...