Gå til innhold

Puppestell...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så var det disse puppa da....Jeg har kjøpt en bh som er litt stor og i tillegg er den stroppeløs og det må jeg ha til kjolen. Det er greit at den er litt stor men problemet er at hvis jeg legger noe inni blir kjolen så mye penere for da får jeg heist de opp .... (er ikke så veldig barmfager...)

Men hva skal jeg legge inni? Tror mannen ville ha fått innover-tiss hvis han fant to hvite tennissokker der! :hoho::hoho::hoho:

Mener jeg har sett sånn gele-klumper til å legge inn, men hvor får jeg tak i det og helst noe som ikke er så dyrt! Eller andre forslag?

Videoannonse
Annonse
Gjest vinterpiken
Skrevet

Hei.

Man finner slike geleinnlegg hos lindex. Mener at de koster under 100 lappen.

Lykke til i jakten på den perfekte "front".

Skrevet

Jeg har også sett slike på Lindex. Ikke så dum pris og absolutt verdt et forsøk. :)

Skrevet

Mener å ha sett slike innlegg i Ellos og Sparkjøp, tror de selges for en billig penge.

Gjest Anonymous
Skrevet

Undertøysavdelingen på Sten og Strøm i Oslo har slike.

Gjest Anonymous
Skrevet

De hadde sånne innlegg i brudebutikken Christiane i Oslo.

Skrevet

Tusen takk for tips!!! Nå hopper jeg i bilen og ser om jeg finner noe i Oslo! :lol:

Skrevet

I Bruce Almighty brukte Jennifer Aniston rå kyllingbryst som innlegg. Det så veldig naturlig ut :P

Skrevet
I Bruce Almighty brukte Jennifer Aniston rå kyllingbryst som innlegg. Det så veldig naturlig ut :P

Det var den kveldskosen.....

Skrevet

Slapp av-somregel er maan altfor utslitt til noe kveldskos på brullupsnatta,så fyll bh`en med set som virker mest naturlig.

Skrevet

ha-ha! Nå har jeg funnet noe. Tror ikke jeg har hatt tid til å bestille noe på nett eller i ellos for det er bare 4 uker igjen....

Men jeg fant noe på lindex, de var forma som et hjerte med ei rosa fjær inni. Skikkelig fjortis-opplegg men jeg prøver. Hvis ikke har jeg noen gamle skulderputer.

Ja, og skal jeg være helt ærlig så tror jeg ikke han legger merke til det, det beste er bare at jeg får....ja litt mere pupper som Jennifer i bruce almighty!!! :hoho::hoho::hoho:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...