Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til gammel hud på over 50 år trenger jeg gode ansiktsmasker og en god krem som kan glatte ut rynker og diverse i den aldringsretningen der. Jeg har vært på feelunique og strawberrynettet som min datter skryter uhemmet opp i skyene, men med begrensede engelskkunnskaper og kunnskaper om slike kremer generellt, stopper det fort opp.

Jeg leter etter gode oppstrammende ansiktsmasker man kan legge på ansiktet, og vaske av igjen 15-20 minutter senere, er det noen som vet hvor jeg finner det? Og jeg søker også en god antirynke krem, som sagt. Hjelp damer :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Denne fra matis kanskje? Finnes for tørr hud og lettere utgave for fetere hud.

Selv har jeg brukt produkter fra Jan Marini. Det er medisinsk hudpleie der det er høyere konsentrasjon av virkestoffer enn i vanlig hudpleie. Min mor som er 52 år bruker også denne serien.

Kan anbefale Factor A plus. Den inneholder blant annet retinol og fruktsyrer som skal være effektiv i forebygging/ bedring av rynker. Du kan flasse av i begynnelsen, da det er aktive virkestoffer som huden må gradvis venne seg til. Vil du ha en krem uten retinol og syre kan jeg anbafale denne. Dersom du velger en krem med syre i må du bruke solfaktor i tilegg, da huden blir ekstra ømfindlig for uv- stråler. Jan Marini sin antioxidant face protector synes jeg er super.

Endret av Vill&Vakker

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...