Gå til innhold

Hvilken 3 filmer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den ene handler om en mann som våkner hverdag,med hukommelsetape,og må lese på noen lapper han har liggende ved senga,han er dektetiv(?) han har og en hund

Den andre filmen er en skrekk film,handler om en gutt som mister foreldrene sine i en trafikkulykke,då får noe tømmer over seg,og han å må da bo hos en tante eller bestemor.Hun dreper vennene hans(tror jeg) i huset,en blir lagt på en sag i kjelleren,og når noen slår på lysbryteren,så starter saga og en får hånden kappet av da han/hun drar i en lysbryter i taket.

Den site filmen (husker en spesiell scene) er 3 gutter som sitter i en bil,og får en annen gutt inni bilen,der de river hodet av han inni en tunnel,de er gjenferd..(.er sånn college miljø)mener at den bilen har mye å si i filmen...men det er ikke christine

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_hm_*
Skrevet

Den første filmen minner meg om Memento. Som handler om en mann som har hukommelsestap, men som har lapper og tatoveringer med ting som han skal huske. Han leter etter mannen som drepte kona hans.

Skrevet

Den første er Groundhog Day. De to andre vet jeg ikke.

Skrevet

Nei, det er ikke Groundhog Day. Hovedpersonen har ikke hukommelsestap han bare våkner til samme dagen hver dag.

Skrevet

Kan den siste være 'Sometimes They Come Back'? Kikket på beskrivelsen på imdb, den sa ikke noe om en ung gutt som får hodet revet av.. Ikke husker jeg heller, for det er åååår og dag siden jeg så den...

Gjest milkyway
Skrevet

Den første er clean slate ja, husker den gikk på tv2film tidligere i år, og han hadde sånt babyface han hovedrollemannen, pluss at han lette etter en eller annen "baby". Så der har du den :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...