Xtra_lilje Skrevet 19. november 2009 #1 Skrevet 19. november 2009 Usikker på hvor jeg skal poste dette, men prøver her. Jeg hadde bilen min på verksted i går, og i hanskerommet lå en mobil som ikke er i bruk lenger, forholdsvis gammel. Da jeg tok ut serviceheftet, så jeg mobilen og tenkte at den må jeg ta med meg, men så gikk det i glemmeboken. Mobilen har ingen verdi for meg sånn sett, annet enn at det er noen bilder osv. som jeg kunne tenke meg å få ut. Hentet bilen i går ettermiddag, og tenkte ikke mobilen før jeg hadde parkert hjemme og skulle legge servicehefte inn i hanskerommet - da oppdaget jeg at mobilen var borte.. Har endevendt vesker, lommer, bilen osv i tillfelle jeg tok den med og har glemt det, men borte er den. Synes det er veldig ubehagelig å konfrontere dem med det, særlig siden dette er mitt faste verksted og jeg kjenner endel av dem der ganske godt. Hva ville dere gjort? Er 100 % sikker på at mobilen lå i hanskerommet, men skal endevende kåken i ettermiddag for å utelukke alle muligheter. Og må si jeg regner vel ikke med at noen vil innrømme at de evt har stjålet mobilen..
Gjest Marlo Skrevet 19. november 2009 #2 Skrevet 19. november 2009 Bare å ta kontakt med verkstedet det. De kan ha stjålet den, eller kanskje den har fallt under setet på et litt tricky sted, eller kanskje de tok den ut og glemte den bort. Like greit å ringe sjefen på verkstedet med en gang så man kanskje kan få saken ute av verden.
Gjest Gjest Skrevet 19. november 2009 #3 Skrevet 19. november 2009 Jeg syns du skal ringe sjefen på verkstedet eller reise ned der og si i fra om hva som har skjedd, kanskje telefonen fallt ut og satte seg fast under setene mens de skulle hente ut heftet, eller noe? Uansett, få gitt beskjed så fort som mulig om at den er borte, og let heller hos deg selv etterpå.
Gjest Gjest Skrevet 19. november 2009 #4 Skrevet 19. november 2009 Altså, det er fort gjort at den har vært i veien, og de har tatt den ut av bilen og så glemt den. Det er ganske drøyt å hyle opp om tyveri uten å engang være innom tanken på at det rett og slett kan være et distré uhell. Ring verkstedet, og spør om de kan sjekke om en mobiltelefon har falt ut av bilen din da du var der. Ikke beskyld dem for å ha stjelt noe.
Xtra_lilje Skrevet 19. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 19. november 2009 ja, dere har rett, bare syns det er ubehagelig å konfrontere dem med sånne ting...
Gjest Marlo Skrevet 19. november 2009 #6 Skrevet 19. november 2009 Mhm, jeg forstår - hater slikt selv, men du burde virkelig gjøre det for å forhindre senere tyverier.
Xtra_lilje Skrevet 19. november 2009 Forfatter #7 Skrevet 19. november 2009 Er jo meget mulig det har skjedd et distre uhell, som en gjest skrev over her, så skal ringe dem og høre om de har funnet en mobil uten å anklage dem for noe som helst.
Xtra_lilje Skrevet 26. november 2009 Forfatter #9 Skrevet 26. november 2009 Nei. Jeg spurte dem om de hadde funnet en mobil, men ingen visste noe som helst.
AnonymBruker Skrevet 28. august 2013 #10 Skrevet 28. august 2013 Hvor mye er klokka nå?Anonymous poster hash: f77f4...216
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå