Charn666 Skrevet 19. november 2009 #1 Skrevet 19. november 2009 Hei! Er blitt så usikker på hvilken tannkrem som er best for mine tenner. Så jeg lurer rett og slett på om noen vil komme med forslag på hvilen dem bruker og vet funker best. Tusen takk for svar:)!!
Gjest Gjest Skrevet 19. november 2009 #2 Skrevet 19. november 2009 Hei! Er blitt så usikker på hvilken tannkrem som er best for mine tenner. Så jeg lurer rett og slett på om noen vil komme med forslag på hvilen dem bruker og vet funker best. Tusen takk for svar:)!! Den billigste er nok best, så lenge det er fluor i den.
LukaFrost Skrevet 19. november 2009 #3 Skrevet 19. november 2009 Jeg spurte tannlegen min om det samme. Svaret var at det spiller ingen rolle så lenge det er fluor i tannkremen.
Gjest Gjest Skrevet 19. november 2009 #4 Skrevet 19. november 2009 Jeg er veldig ømfintlig for såpestoff i tannkremer, så jeg bruker bare zendium sine tannkremer. Merker fort hvis jeg har brukt en annen, dette gjelder også sensodyne, får småsår i tannkjøttet.. Men zendium gentle whitning er super synes jeg! Mannen får fort ising i tennene, så han bruker bare zendium sensetive.
Tante Skrevet 19. november 2009 #5 Skrevet 19. november 2009 enig med pom. For tennene har det ikke så mye å si, men tannkjøtt og huden ellers i munnen har best av tannkrem med lite såpestoffer. Derfor bruker jeg zendium
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå