EllaCassandra Skrevet 2. januar 2010 Forfatter #21 Del Skrevet 2. januar 2010 Ny oppdatering :gjeiper: Har handlet litt i romjula, selvom det har vært mest hjemmekos:) Kjøpte 2 kjempe deilige lange hettegensere på Cubus, en lyseblå med print foran og en korall farget som også har print, disse går under rompa og er kjempe fine med tights Fikk også kjøpt meg rosa ipod nano, som jeg ha ønsket meg kjempe lenge Så kjøpte jeg meg svarte tights med glidelås nederst og en brun, lang basic topp. Sist men ikke minst var jeg innom gullsmeden og kjøpte meg to nydelige sølvringer meg zirkona(?) steiner i. Håper alle som titter innom har hatt en fin og fredelig jul og et godt nyttår Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EllaCassandra Skrevet 6. januar 2010 Forfatter #22 Del Skrevet 6. januar 2010 Idag har jeg vært en tur på nærmeste senter og selvsagt brukt litt penger igjen :gjeiper: Endte opp med et søtt undertøy sett fra HM- 50 for bh og 30 for stringtruse, elsker salg Kjøpte også en råstilig klokke fra gullsmeden. Hvit tjukk reim, gull og diamanter.. haha følte den var litt ekslusiv, og fikk den til en billig penge så da var det jo greit;) Fikk også rasket med meg et par halskjeder fra HM og øreringer og kjede fra Glitter. Har funnet ut at jeg faktisk har totalt manko på smykker, så det må jeg gjøre noe mer med snarest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå