punkyB Skrevet 21. august 2003 #1 Skrevet 21. august 2003 Jeg har kjøpt løpesko , en beige lang jakke i semsket skinn(imitert) , skjorte i samme stoff men mer karamellbrunfarge, en langermet topp i brune toner , en langermet topp i blå/brune toner . Alt dette på salg ! Siden jeg var så flink kjøpte jeg en veske , en såpedispenser og to bruker for å ha 'ting og tang' i på badet. Dæven så flink jeg er !!
Gjest Gjesta Skrevet 21. august 2003 #3 Skrevet 21. august 2003 en beige lang jakke i semsket skinn(imitert) , Hvor fikk du tak i den?? :D Jeg har sett etter en sånn lenge, men har ikke funnet en enda... Clea
punkyB Skrevet 21. august 2003 Forfatter #4 Skrevet 21. august 2003 Hvor fikk du tak i den?? :D Jeg har sett etter en sånn lenge, men har ikke funnet en enda... Clea I byporten - More&More heter den. Mange fine klær der. Det er mer en skjortejakke da - ikke direkte ytterjakke. Til ovenfor knærne med et belte i flere tynne 'strimler) - ganske rett ned fasong Var en igjen men da i en forh. liten størrelse. Kostet 7-800 kr men på salg for 199.
Leo Skrevet 21. august 2003 #5 Skrevet 21. august 2003 Vivikes har også. Ca. 1.000 på salg. (Midt på låret, semsket, lysebrunt skinn, uformell).
Gjest Madam Felle Skrevet 21. august 2003 #6 Skrevet 21. august 2003 Jeg har kjøpt løpesko , en beige lang jakke i semsket skinn(imitert) , skjorte i samme stoff men mer karamellbrunfarge, en langermet topp i brune toner , en langermet topp i blå/brune toner . Alt dette på salg ! Siden jeg var så flink kjøpte jeg en veske , en såpedispenser og to bruker for å ha 'ting og tang' i på badet. Dæven så flink jeg er !! :o spart og spart fru blom
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå