Gjest Gjest_hei_* Skrevet 18. november 2009 #1 Skrevet 18. november 2009 jeg er en mann på 28 år som aldri har vært i et fast forhold og hatt sex kun 2 ganger. På grunn av dette, så har jeg nesten "gitt opp" totalt på kjærlighets fronten. Jeg gidder rett og slett ikke streve mer for å prøve å finne meg en dame og den store kjærligheten.Jeg har nesten "godtatt" at jeg mest sannsynlig må leve "ensom" Folk sier jo at det skjer når det skjer,men fakta er jo at man må streve litt for å finne seg en partner.Jeg orker ikke å streve mer for å bli forelska osv...hvis noen kvinner vill ha meg,så får heller de streve litt Dette plager meg egentlig en del, for jeg ønsker å få gnisten og selvtilliten tilbake når det gjelder damer(ikke at jeg hadde så mye mer selvtillit før derimot). Men slik ting er nå, så har jeg veldig lite håp. Jeg er jo relativt fornøyd med livet mitt ellers og også utseende mitt, men det er lissom noe som ikke stemmer på dame fronten....ting føles unaturlig ut. Jeg er ikke homo og har en meget sunn/normal sexlyst(litt for høy sexlyst noen ganger), slik at det er sagt:) Kan legge til at jeg muligens har litt negativt syn på kvinner etter åssen jeg har sett morra mi behandle typer/kjærester hun har hatt. Er veldig glad i morra mi og hun er fin person på mange måter, men åssen hun har behandlet de realtivt mange typene hun har hatt, gjør meg neste bare kvalm. De hjelper henne med ditt og datt, men hun gir nesten igenting tilbake....fått inntrykk av at en del norske kvinner er slik!?Jeg har jo noen erfaringer selv og den flotteste jenta jeg har møtt var IKKE norsk!
Gjest Gjest Skrevet 18. november 2009 #2 Skrevet 18. november 2009 Som 28-åring er det kansje på tide å innse at mora di ikke er representant for det kvinnelige kjønnet i hele norge. Noen damer er sånn og noen er det ikke, men det merker man jo rimelig kjapt og da er det jo bare til å styre unna.
Gjest Gjest Skrevet 18. november 2009 #3 Skrevet 18. november 2009 jeg er en mann på 28 år som aldri har vært i et fast forhold og hatt sex kun 2 ganger. På grunn av dette, så har jeg nesten "gitt opp" totalt på kjærlighets fronten. Jeg gidder rett og slett ikke streve mer for å prøve å finne meg en dame og den store kjærligheten.Jeg har nesten "godtatt" at jeg mest sannsynlig må leve "ensom" Folk sier jo at det skjer når det skjer,men fakta er jo at man må streve litt for å finne seg en partner.Jeg orker ikke å streve mer for å bli forelska osv...hvis noen kvinner vill ha meg,så får heller de streve litt Dette plager meg egentlig en del, for jeg ønsker å få gnisten og selvtilliten tilbake når det gjelder damer(ikke at jeg hadde så mye mer selvtillit før derimot). Men slik ting er nå, så har jeg veldig lite håp. Jeg er jo relativt fornøyd med livet mitt ellers og også utseende mitt, men det er lissom noe som ikke stemmer på dame fronten....ting føles unaturlig ut. Jeg er ikke homo og har en meget sunn/normal sexlyst(litt for høy sexlyst noen ganger), slik at det er sagt:) Kan legge til at jeg muligens har litt negativt syn på kvinner etter åssen jeg har sett morra mi behandle typer/kjærester hun har hatt. Er veldig glad i morra mi og hun er fin person på mange måter, men åssen hun har behandlet de realtivt mange typene hun har hatt, gjør meg neste bare kvalm. De hjelper henne med ditt og datt, men hun gir nesten igenting tilbake....fått inntrykk av at en del norske kvinner er slik!?Jeg har jo noen erfaringer selv og den flotteste jenta jeg har møtt var IKKE norsk! Du har helt rett angående norske kvinner. Nå var heldigvis mora mi ikke sånn mot min far, til tross for at hun både ser bedre ut og har god jobb og høy utdannelse i forhold til snittet av norske damer. Men søstera mi derimot, hun er vel en typisk moderne norsk kvinne som krever mye mer av sin forlovede enn hun har å tilby han. Blir litt provosert av hvordan hun herser rundt med han, men ennå mer provosert av at han finner seg i det. Ellers har jeg da noen venninner og de fleste av dem er slik du beskriver moren din. Mine ekser var også slik, så det er en ganske håpløs situasjon for norske menn. Jeg vil ikke si at det ikke er håp, men en skikkelig dame i norge har du kun 10-20% sjangs til å møte...Du kan jo eventuelt lete i øst-europa eller andre steder. Øst-europeiske damer er ikke totalt dørmatter slik som asiatiske damer kan være, men de har noe mer ydmykhet enn hva norske jenter har, utvilsomt. God jakt
Gjest Gjest Skrevet 18. november 2009 #4 Skrevet 18. november 2009 Som 28-åring er det kansje på tide å innse at mora di ikke er representant for det kvinnelige kjønnet i hele norge. Noen damer er sånn og noen er det ikke, men det merker man jo rimelig kjapt og da er det jo bare til å styre unna. Nå må du SLUTTE å si at sånn er det ikke. Det er faktisk sånn. Noen generaliseringer er faktisk veldig ekte, og jeg er lei av disse som bruker generaliseringsargumentene. Du trenger bare å ta en telefon til samlivseksperter for å få bekreftet at norske kvinner krever en del mer enn de selv har å tilby. Men problemet er ikke kravstore kvinner. Problemet er dørmatter av menn som finner seg i det og gir norske kvinner fordelene på kjønnsmarkedet.
Gjest Gjest Skrevet 18. november 2009 #5 Skrevet 18. november 2009 Nå må du SLUTTE å si at sånn er det ikke. Det er faktisk sånn. Noen generaliseringer er faktisk veldig ekte, og jeg er lei av disse som bruker generaliseringsargumentene. Du trenger bare å ta en telefon til samlivseksperter for å få bekreftet at norske kvinner krever en del mer enn de selv har å tilby. Men problemet er ikke kravstore kvinner. Problemet er dørmatter av menn som finner seg i det og gir norske kvinner fordelene på kjønnsmarkedet. Hvis du er gjest ovenfor vil jeg minne deg på at selv om du har møtt kvinner som er slik, så har du også møtt kvinner som ikke er slik. Og hvis ikke du er gjest ovenfor, så kan du jo ta en titt på det innlegget selv...
Gjest ts Skrevet 18. november 2009 #6 Skrevet 18. november 2009 Som 28-åring er det kansje på tide å innse at mora di ikke er representant for det kvinnelige kjønnet i hele norge. Noen damer er sånn og noen er det ikke, men det merker man jo rimelig kjapt og da er det jo bare til å styre unna. jada, skjønner jo det da. Men er dette jeg har "vokst" opp med. Stemorra mi er et annet eksempel: hun har vært sammen med faren min i over 20 år nå, men måten hun herser og sjefer rundt med han gjør meg bare enda mere kvalm. Det værste er at faren min finner seg i dette og oppfører seg som en stor tøffel! Så er vell kanskje disse to kvinnenen, som jeg har "vokst" opp med, som har gitt meg litt negativt syn på kvinner/jenter. Er jo veldig synd, for jeg også ønsker så gjerne å finne den store kjærligheten....hvis en den finnes da? Jeg har jo heller ikke så mye å bidra med, siden jeg har null formue(vært student en god stund) og er nå på utsikt etter en helt normal "kjedlig" jobb.
Gjest Dust Skrevet 18. november 2009 #7 Skrevet 18. november 2009 jeg er en mann på 28 år som aldri har vært i et fast forhold og hatt sex kun 2 ganger. På grunn av dette, så har jeg nesten "gitt opp" totalt på kjærlighets fronten. Jeg gidder rett og slett ikke streve mer for å prøve å finne meg en dame og den store kjærligheten.Jeg har nesten "godtatt" at jeg mest sannsynlig må leve "ensom" Folk sier jo at det skjer når det skjer,men fakta er jo at man må streve litt for å finne seg en partner.Jeg orker ikke å streve mer for å bli forelska osv...hvis noen kvinner vill ha meg,så får heller de streve litt Dette plager meg egentlig en del, for jeg ønsker å få gnisten og selvtilliten tilbake når det gjelder damer(ikke at jeg hadde så mye mer selvtillit før derimot). Men slik ting er nå, så har jeg veldig lite håp. Jeg er jo relativt fornøyd med livet mitt ellers og også utseende mitt, men det er lissom noe som ikke stemmer på dame fronten....ting føles unaturlig ut. Jeg er ikke homo og har en meget sunn/normal sexlyst(litt for høy sexlyst noen ganger), slik at det er sagt:) Kan legge til at jeg muligens har litt negativt syn på kvinner etter åssen jeg har sett morra mi behandle typer/kjærester hun har hatt. Er veldig glad i morra mi og hun er fin person på mange måter, men åssen hun har behandlet de realtivt mange typene hun har hatt, gjør meg neste bare kvalm. De hjelper henne med ditt og datt, men hun gir nesten igenting tilbake....fått inntrykk av at en del norske kvinner er slik!?Jeg har jo noen erfaringer selv og den flotteste jenta jeg har møtt var IKKE norsk! Stakkars gamle mann. Skal du få naive folk til å svare på dette? Oppspinn fra a til å. Annet han vil ha svar på, men da får han snakke rett ut. Er dere så dumme at dere ikke ser det? Sint mann
Gjest ts Skrevet 18. november 2009 #8 Skrevet 18. november 2009 Stakkars gamle mann. Skal du få naive folk til å svare på dette? Oppspinn fra a til å. Annet han vil ha svar på, men da får han snakke rett ut. Er dere så dumme at dere ikke ser det? Sint mann gå å legge deg du, jeg har null grunn til å lyve om et tema som dette!! Alt jeg sier her kommer rett fra hjerte...du får tro hva du vill:)
Gjest Gjest Skrevet 18. november 2009 #9 Skrevet 18. november 2009 jada, skjønner jo det da. Men er dette jeg har "vokst" opp med. Stemorra mi er et annet eksempel: hun har vært sammen med faren min i over 20 år nå, men måten hun herser og sjefer rundt med han gjør meg bare enda mere kvalm. Det værste er at faren min finner seg i dette og oppfører seg som en stor tøffel! Så er vell kanskje disse to kvinnenen, som jeg har "vokst" opp med, som har gitt meg litt negativt syn på kvinner/jenter. Er jo veldig synd, for jeg også ønsker så gjerne å finne den store kjærligheten....hvis en den finnes da? Jeg har jo heller ikke så mye å bidra med, siden jeg har null formue(vært student en god stund) og er nå på utsikt etter en helt normal "kjedlig" jobb. Ja, jeg er vokst opp med det samme selv. Og til tross for at jeg er mye yngre enn deg har jeg alikevel vært eksponert for andre damer enn moren min som også oppfører seg anderledes. Da kan man lett legge to og to sammen og tenke seg at da finnes det kansje forskjellig typer norske kvinner... Du må jo bare prøve å bli kjent med folk. Noen kommer til å være slik du har opplevd, og noen kommer til å være anderledes. Det er ikke værre..
Gjest Badabing Skrevet 18. november 2009 #10 Skrevet 18. november 2009 (endret) Har du aldri hatt venninner eller kvinnelige medstudenter? Synes det er temmelig merkelig å si hvordan kvinnekjønnet er utfra kun to norske kvinner. Jeg kjenner kvinner som er slik du beskriver, og jeg synes det er tragisk. De er heldigvis i mindretall. Norske kvinner vet hvordan de vil ha det, ja, men vi vil jo ikke tråkke på kjærestene våre for det. Litt usikker på hva du mener er å utnytte og å kreve. Jeg "krever" at min mann tar sin del av husarbeidet, utearbeidet og enten lager middag eller rydder opp etter middagen, men jeg tar jo også min halvdel. Akkurat som jeg bidrar til vår økonomi. Likestilling kan virke så vanskelig, men det er ikke annerledes enn at man gjør hver sin halvdel av arbeidet.. Edit: Og forøvrig har jeg vel så mange guttevenner som jentevenner. Nå vet jeg ikke så mye om sexlivet til alle sammen, men det er da flere av gutta på din alder som ikke har hatt noe seriøst forhold. De som fikk seg kjæreste tidlig har ikke den kjæresten lenger uansett. Endret 18. november 2009 av Badabing
Gjest MikeWaters Skrevet 19. november 2009 #11 Skrevet 19. november 2009 Nå må du SLUTTE å si at sånn er det ikke. Det er faktisk sånn. Noen generaliseringer er faktisk veldig ekte, og jeg er lei av disse som bruker generaliseringsargumentene. Jeg er også drit lei fornuftige mennesker som evner å se den nyanserte sannheten i en tåkeverden der mange trekker fram "sannheter" basert på sin egen livshistorie og sitt eget verdigrunnlag.
I Grosny Skrevet 19. november 2009 #12 Skrevet 19. november 2009 Du har møtt de du har møtt Ts (gjest_hei). Mine søstre er stort sett bedre, iallfall to av dem. Jeg tror kvinner SKAL være litt frekkere enn menn , og be om mer enn de kan få. Men innenfor rimelighetens grenser (10% ?). Det handler egentlig mer om frekkhetsproblemer enn om kjønn. Frekkhet er forresten en viktig egenskap i visse sammenhenger. Salg, karriere og sånt. Mangel på frekkhet er også dumt. Det handler også om å kunne håndtere dama. Jeg var ikke kompetent til å styre x-kona mi, men hennes nye type har kontroll. Noen er lett å samhandle med, og noen er for vanskelige for mange. Det du kommer med av eksempler, er eksempler på forhold som er i ubalanse. Dama har tatt over helt, og mannen sier ingenting. Mitt beste råd til deg nå er å glemme damer litt, og fokusere på å trives i yrke og fritid. Trivsel og godt humør er såpass sjarmerende at det er tiltrekkende.
Gjest Gjest Skrevet 19. november 2009 #13 Skrevet 19. november 2009 Jeg har flere mannlige bekjente i omgangskretsen som er akkurat slik TS beskriver seg selv. Jeg som kvinne oppfatter dem uattraktive fordi de er generellt skrekkslagne for kvinner. EN kvinne var "slem" følgelig er alle kvinner på jorda sånn eller slik. Det synes meg som lite intelligent og ganske navlebeskuende. Selvhandikapping kalles det. De blir bitrere og bitrere jo eldre de blir, uten å fatte at opptil flere damer har vist interesse. De er så overbeviste i sin verden om at ingen kvinne vil ha dem, at de ikke engang tør å stole på ei som går ativt inn for det! Og til slutt kommer de hjem fra thailand med ei småjente og erklærer at alle norske kvinner er mægger...
Gjest Supermimz Skrevet 19. november 2009 #14 Skrevet 19. november 2009 jeg er en mann på 28 år som aldri har vært i et fast forhold og hatt sex kun 2 ganger. På grunn av dette, så har jeg nesten "gitt opp" totalt på kjærlighets fronten. Jeg gidder rett og slett ikke streve mer for å prøve å finne meg en dame og den store kjærligheten.Jeg har nesten "godtatt" at jeg mest sannsynlig må leve "ensom" Folk sier jo at det skjer når det skjer,men fakta er jo at man må streve litt for å finne seg en partner.Jeg orker ikke å streve mer for å bli forelska osv...hvis noen kvinner vill ha meg,så får heller de streve litt Dette plager meg egentlig en del, for jeg ønsker å få gnisten og selvtilliten tilbake når det gjelder damer(ikke at jeg hadde så mye mer selvtillit før derimot). Men slik ting er nå, så har jeg veldig lite håp. Jeg er jo relativt fornøyd med livet mitt ellers og også utseende mitt, men det er lissom noe som ikke stemmer på dame fronten....ting føles unaturlig ut. Jeg er ikke homo og har en meget sunn/normal sexlyst(litt for høy sexlyst noen ganger), slik at det er sagt:) Kan legge til at jeg muligens har litt negativt syn på kvinner etter åssen jeg har sett morra mi behandle typer/kjærester hun har hatt. Er veldig glad i morra mi og hun er fin person på mange måter, men åssen hun har behandlet de realtivt mange typene hun har hatt, gjør meg neste bare kvalm. De hjelper henne med ditt og datt, men hun gir nesten igenting tilbake....fått inntrykk av at en del norske kvinner er slik!?Jeg har jo noen erfaringer selv og den flotteste jenta jeg har møtt var IKKE norsk! Det finnest jenter som ikke gir, og det finnest jenter som gir for mye. Jeg kjenner jenter av begge sorter. Har du ikke veninner som ikke faller inn i båsen som utnyttende? Om du har så negative tanker om kvinner, så bør du jo bli kjent med flere mennesker for å finne ut om inntrykkene du har er riktige, og ikke høre så mye på hva visse typer her på KG synest.
Gjest Gjest Skrevet 19. november 2009 #15 Skrevet 19. november 2009 For like mange menn som slår og er voldelige så har du vel like mange damer som herser med og utnytter mannen.Men alle menn er jo ikke voldelige? Det betyr da at ikke alle kvinner er slik heller. Men hvis en mann er litt "svak" så er det nok noen som vet å utnytte det,og noen passer sammen og noen ikke. Noen kan bringe fram de verste sidene i hverandre og en som kanskje vanligvis ikke her noen "hersetype" kan bli det,kanskje uten å tenke over det.Og så har du de som bare er slik.Noen av oss vil bli sett på som sterke og absolutt ikke vil virke "underdanig" og kanskje overdriver en smule og istedenfor blir masete og hersende. Men mannen burde da kunne si ifra hvis han føler seg urettferdig behandlet? Du burde ikke gi opp,men som en sa over her heller få en jobb og få selvillit igjen . For det er ikke så attraktivt med en bitter man uten selvtillit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå