Gjest Gjest_nyskjerrig_* Skrevet 18. november 2009 #1 Del Skrevet 18. november 2009 Kanskje på tide å tenke selv og sjekke ut forskjellige kilder, istenedfor å ta alt som blir servert av massemedia seriøst??!!! Jeg har lenge trodd på alt som har blitt sakt om menneskeskapte klimaendringer, men etter å lest litt om emnet så er jeg egentlig litt i tvil om at alt vi har blitt servert stemmer. Jeg har her en artikkel med linker til andre artikkeler og en forskningraopport skrevet av verdens mest respekterte klimatolog. Apsolutt verdt å ta en kikk på, om du ha lyst å vite sannheten. http://www.nyhetsspeilet.no/2009/11/den-gi...%b8ffen-om-co2/ ( Jeg er klar over at diverse skeptikere er veldig imot alt som står på nyhetsspeilet, men er faktisk mye bra der inne, som alle egentlig burde fått med seg. Det er også helt vanlige mennesker, akkurat som deg, som legger inn artikkler der! Vil virkelig anbefale å iallefall lese denne. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liisemor Skrevet 19. november 2009 #2 Del Skrevet 19. november 2009 (endret) Kanskje på tide å tenke selv og sjekke ut forskjellige kilder, istenedfor å ta alt som blir servert av massemedia seriøst??!!! Jeg har lenge trodd på alt som har blitt sakt om menneskeskapte klimaendringer, men etter å lest litt om emnet så er jeg egentlig litt i tvil om at alt vi har blitt servert stemmer. Jeg har her en artikkel med linker til andre artikkeler og en forskningraopport skrevet av verdens mest respekterte klimatolog. Apsolutt verdt å ta en kikk på, om du ha lyst å vite sannheten. http://www.nyhetsspeilet.no/2009/11/den-gi...%b8ffen-om-co2/ ( Jeg er klar over at diverse skeptikere er veldig imot alt som står på nyhetsspeilet, men er faktisk mye bra der inne, som alle egentlig burde fått med seg. Det er også helt vanlige mennesker, akkurat som deg, som legger inn artikkler der! Vil virkelig anbefale å iallefall lese denne. ) Jeg tar ikke media seriøst, jeg tar studiene mine seriøst. Jeg studerer atmosfæren og havet, så har en viss peiling på dette. Det er mye som ikke er kjent i klimaet, og det er jo en prosess mellom atmosfære og hav (CO2, oksygen+++ veksler mellom vann og luft). Karbonsirkulasjonen er en ganske tung prosess og ganske treg også. Alle hyller Al Gore, eneste jeg tenker er hver gang jeg hører om han er: "Blah blah blah. You gais, I'm superserial!" I tillegg tar jeg ikke Nyhetsspeilet seriøst. Det er motpoler av hverandre. Endret 19. november 2009 av Liisemor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå