Gå til innhold

Hvor kan jeg finne temperaturmåler?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_hei_*
Skrevet

Jeg trenger et temperatutmål jeg kan stikke i væske når jeg baker, f.eks for å måle riktig temperatur slik at gjæren fungerer/ikke dør, jeg har problemer med å kjenne riktig temperatur med bare fingeren.

Jeg prøvde i sta og varme opp vann i mikro'en og stikke et digitalt febermål oppi, bare for å sjekke om det gikk an.. tenkte da å kjøpe et eget til bruk i matlaging/baking for hygienens skyld!

Det kom opp en temperatur, 36,5,- men blir det riktig temperatur, tro? Noen som vet??

(Vet at f.eks ved måling av feber i armhulen/rumpa skal man trekke fra så så mye ved måling o.l)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg trenger et temperatutmål jeg kan stikke i væske når jeg baker, f.eks for å måle riktig temperatur slik at gjæren fungerer/ikke dør, jeg har problemer med å kjenne riktig temperatur med bare fingeren.

Jeg prøvde i sta og varme opp vann i mikro'en og stikke et digitalt febermål oppi, bare for å sjekke om det gikk an.. tenkte da å kjøpe et eget til bruk i matlaging/baking for hygienens skyld!

Det kom opp en temperatur, 36,5,- men blir det riktig temperatur, tro? Noen som vet??

(Vet at f.eks ved måling av feber i armhulen/rumpa skal man trekke fra så så mye ved måling o.l)

F.eks. en sånn?: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.11694

Skrevet (endret)

Eller ta en enkel og billig løsning:

Kjøp et ekstra termometer til å måle feber på mennesker, det bruker jeg.

Legg det på kjøkkenet etter bruk!

Endret av Belima

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...